1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het tempo was bij ep 3 en 4 er wel een beetje uit. Maar bij de laatste ep kwam het weer een beetje terug. :)

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik vond dat er in zes ook zeer weinig gebeurde. Zeven vond ik wel weer goed. Op zich is alles goed, maar je begrijpt wat ik bedoel.

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er als Gus wegvalt? Aangezien dat wel staat te gebeuren.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Spoiler much?

Ik denk niet dat Gus weg zal vallen. Hij heeft wel een erg prominente rol in het verhaal en het zou waarschijnlijk alleen maar betekenen dat Jesse en Walt weer alleen samen aan de slag gaan. We all know how that went en het zou een gare wending in het verhaal zijn. Ik denk dat Gus zich wel weet te redden.

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik denk wel dat Gus dood gaat in de laatste aflevering van dit seizoen. Ik denk ook dat volgend seizoen zal gaan over dat Walt ofwel de grootste drugsdealer ooit wordt, of over het proces in de rechtszaal en dat hij wellicht gewoon naar de gevangenis gaat.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vond het de laatste tijd een beetje inkakken maar dit was weer een goede episode. :thumbs:

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoooooly shit die laatste aflevering.
    Superspoiler over die kok van gus
    Uit een podcast van de writers blijk dat het z'n partner was, als in Gus is homo

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat laatste is helemaal niet bevestigd door de schrijvers, maar speculatie.

Verder snap ik de commentaren over dat het zo langzaam ging in voorgaande episodes echt niet, BB is een langzame serie, er wordt in elk seizoen heel veel opgebouwd voordat er daadwerkelijk dingen gebeuren, als je daar nu in seizoen 4 nog steeds over klaagt kan ik dat echt niet begrijpen...

Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    huh is de serie traag?! Ik vind de serie echt alles behalve traag. Of meten jullie snelheid aan het aantal liters bloed en de hoeveelheid kogels?

Wat ik wel zonde vind is dat de relatie tussen Jesse en Walter op dit moment redelijk onderbelicht blijft (al het hele seizoen). Daar zit natuurlijk een reden achter, maar toch. Als team vond ik ze leuker.

Waar ik wel blij mee ben is dat Retardje Walt jr niet zoveel meer in de serie speelt. Ik kan hem zijn krukken wel onder zijn lijf vandaan trappen zo irritant vind ik hem. :+

Het hele Gus-gebeuren is nu echt super imo. Vette serie!

edit: zo ziet Gus er normaal uit :9

http://www.imdb.com/media/rm2992675328/nm0002064

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb in recordtempo seizoen 1 gezien. :D Echt een vette serie. Ik hoop dat er binnenkort ook een aflevering komt waar ze gewoon ff flink verkopen en flink cash maken, zonder teveel bullshit eromheen. :+

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nieg spoiler kijken als je s2e11 nog niet gezien hebt.
    Shiiittt _O_ wat een serie zeg. Ik heb het nu pas ontdekt en wat heb ik een serie gemist zeg..
    Zit nu in seizoen 2 ep 11 net gezien. Eerste seizoen was ik er nog niet zeker van of ik het wat vond, maar nu ben ik echt hooked :D
    Deze aflevering was echt goed, van het neerschieten van die vetklep tot aan het eind waar walt de deal gaat sluiten. Enorm dillema hoor voor walt. Of geboorte meemaken of deal van je leven maken.

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Seizoen 1 is echt het kennismakingsseizoen :) seizoen 2 is veeeeeel beter.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    @ Maddmonkey: leuk dat je zo van de serie kan genieten man. Let wel even op spoilers en dergelijk please. Als je nog niet zo ver bent als jij zijn dat best wel spoilers namelijk... Het wordt hierna alleen maar beter en beter trouwens :)

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik bedacht het me later ook al :+ had er eerst niet bij nagedacht.
    Ik kan niet wachten om verder te kijken :D
    Nog 2 seizoene na dit seizoen dus heb nog wel even te gaan gelukkig :)

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nice, daar hoopte ik op. Dat vond ik ook al lijken ja. Maar dat is natuurlijk wel risky voor de makers, aangezien je nooit weet of je serie een hit gaat worden en je het door kan zetten. Je zou zeggen dat ze dan in seizoen 1 ook al wat van de actie doen. 7 afleveringen is natuurlijk ook wel kort voor een seizoen.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nou seizoen 1 had toch 1.2 miljoen kijkers :+ dus blijkbaar toch goed genoeg.

Edit:

Holy fuck zeg :D einde van seizoen 2 is gruwelijk
    huge cliffhanger though

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Seizoen 1 is maar 7 afleveringen omdat er toen een (script)schrijvers-staking was in de US.

Wat kwaliteit betreft in mijn ogen : S3 > S2 > S1
    (en ik vond S1 al super!)

4 tel ik nog niet mee tot ie is afgelopen. ;)

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    shit wat een geweldig seizoensbegin van seizoen 3 zeg :D

die mexicanen, wie de fuck zijn dat zeg...
    En dan staan ze walt op te wachten voor als hij uit de douche komt en dan BAM smsje: pollos. Ik vertrouw die skinny nigger echt niet nu :9.
    Ik begin ook echt een pleurishekel te krijgen aan skyler, zelf ontrouw aan walt en ondertussen hem overal voor proberen uit te sluiten. Goed gedaan van walt om gewoon toch in zijn eigen huis te gaan.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Volgens mij heb je nu nog de foute verwachtingen, het draait niet om de actie in Breaking Bad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina