[TV Amerika] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xerofox, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Heroes is een drama serie die gaat over helden en niet zomaar over helden maar superhelden zonder de spandex pakjes en sm-setjes. Het leuke aan deze serie is dat het helden zijn in een realistische wereld, geen mutaties of aanpassingen uit de toekomst maar gewoon mensen die geboren zijn met extra gaven. Elke held krijgt te maken met persoonlijke problemen, is het niet sociaal dan is het wel psychisch.

De helden in Heroes zijn normale mensen met een eigen leven die merken dat ze “speciaal” zijn. De meeste worden hard uitgelachen als ze zeggen dat ze speciale krachten hebben terwijl andere niets durven te zeggen.

Waar ik eerst dacht dat Heroes zo’n pro-amerika serie zou worden over 9/11 ben ik meteen van gedachten veranderd na de eerste episode. Er zit leuke humor in en het verhaal is erg goed (ook al denk je op het eerste gezicht anders). Alleen de visual/special fx mogen wat beter maar dat komt wel als deze serie een succes is.

Hiro: Een japanse gozer die denkt dat hij de tijd kan manipuleren en zich kan transporteren naar elke plek. Zijn beste vriend geloofd er weinig van en maakt hem belachelijk.

Claire Bennet: Het meisje dat, wat lijkt, een doodswens heeft alleen het probleem is dat ze niet dood kan. Ze heeft zich al in haar borst gestoken, ergens face down vanaf gesprongen en zelfs in de fik gestoken maar ze merkt er niets van.

Niki Sanders: Zij heeft het gevoel dat ze schizofreen is, elke keer als ze in een spiegel kijkt praat haar spiegelbeeld tegen haar. Ze negeert dit totdat ze een keer wakker word en er liggen 2 flink mishandelde lijken naast haar.

Peter Petrelli: Deze gast droomt elke keer dat ie kan vliegen alleen hij heeft de ballen niet om van een gebouw te springen.

Isaac Mendez: Als deze man wat schildert dan komt dit uit, hij word hier gek van en hakt zijn handen eraf maar het laatste wat hij schilderde is iets wat de hele wereld aangaat.

Heroes site

De cheerleader die niet dood kan

Peter ondekt zijn krachten dat ie kan vliegen
    Video

Heroes Promo

De cheerleader ontdekt haar krachten
    Video

Extra clips

Ik zou zeggen, probeer deze 1e episode eens een keertje uit.
    De pilot is vorige week in de USA op tv gekomen.

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Leuk ja, ik heb de eerste episode gezien van de week :) ...

helaas als je goed kijkt is er al een (hot-topic) actief over Heroes !
    Volgende keer even kijken of het er al is... Zelfs in hetzelfde Sub-Forum nota bene !!

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=88671

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina