[TV-Amerika] Lost [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 28 mrt 2008.

1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Agent Smith is lekker verwarrend bezig maar die screencap komt nog uit aflevering één van dit seizoen.

2. AgentSmith

AgentSmith Guest

Leg ik net uit ;)

3. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    We zitten beiden er helemaal naast, komt uit Raised By Another, aflevering 10 seizoen 1.

4. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heftig...kon me dat niet eens meer heugen...Misschien dat het dit seizoen nog terugkomt.

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het van het begin van dit seizoen niet al 100% zeker dat Locke (of ja, man in locke), ook smokey is?
    Voor mij is het althans meer dan duidelijk.

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij ook wel eigenlijk.

Al moet ik soms wel hard nadenken tijdens het kijken om het nog allemaal te begrijpen :9
    Locke die vermoordde toch ook al die mensen als smokey zijnde in het 'huis' van Jacob..
    De serie blijft tenminste wel boeien :)

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Maar de vraag is dus of Locke wel Locke is... Ik kreeg het idee dat het gewoon Jacob in een nieuwe gedaante is?

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk al zeker dat het de nemesis (Men in Black zoals de producers hem nu even noemen) van Jacob. Wat zijn echte naam is, is nog niet bekend.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60

Dat leek me vrij duidelijk in de finale van seizoen 5? Toen zag je in het begin de vijand van Jacob samen praten "You know how badly I wanna kill you?" "One day I will find a loophole". En dan zie je op het eind dat Locke echt dood is en dan zegt Jacob of zijn vijand (fake Locke) iets in de trant van "Looks like I found my loophole".

En ook dat Fake Locke het smokemonster is volgens mij vrij duidelijk. Als hij in de kamer van Jacob staat en die gasten komen is Locke weg en verandert hij in het Smoke Monster en maakt ie ze allemaal af. Vervolgens zegt ie tegen Ben "I'm sorry you had to see me like that".

10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.338
    Exactly, niks nieuws, maar kan me voorstellen dat er sommige dingen langs je heen gaan in zo'n serie. Ik denk dat iedereen zo'n beetje de helft van de clues mist. Ik had bijvoorbeeld ook helemaal niet door dat die cijfers op dat ding bij de vuurtoren dezelfde cijfers zijn als die ingetoetst moesten worden in de Swan. En dat die cijfers dus ook weer corresponderen met de candidates. Die cijfers stellen dus de candidates voor. Maar een candidate waarvoor is dan weer niet helemaal duidelijk.

Lost is weer goed bezig, want ik ben vrij Lost als het ware...

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik had deze ook niet gezien, de Hurleybird:

Thanks Shriko (weet dat je hier ook weleens komt ;)).

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het allemaal wel redelijk om te volgen, ze zijn kandidaten om het werk van jacob over te nemen. Locke is meneer smokey, en inderdaad de man in het zwart aan het begin van seizoen 5. Claire en sayid zijn op een nog onbekende manier corrupt geraakt. Smokey wil niets liever dan van het eiland af. Heb een beetje het gevoel of Man in Locke (smokey) staat voor vrije wil. En Jacob voor "faith". Prachtig hoe alles in elkaar zit, ben dan ook heel erg benieuwd hoe het allemaal afloopt.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    @ Nerazurri: Waar komt dat nou weer vandaan? Heb echt alle ep's gezien, maar dit zie ik voor het eerst :confused:

@ Apoc: Idd, volgens mij zit je in de goede richting. Het is iig zo dat zowel Jacob als zijn Nemessis lopen te rekruteren onder de losties. Jacob heeft nu dus sowieso Hurley en Jack en zijn vijand Sawyer, Sayid, Claire en Kate. Sun zal wel richting Jacob gaan en Jin weet ik nog niet.

14. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://lostpedia.wikia.com/wiki/Hurleybird
    Overigens hebben de producers gezegd dat zowel vincent (de hond) en hurleybird hun rentree nog zullen maken.

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    En we krijgen dan nog een strijd tussen claire en kate. Aangezien claire nie zo heel vrolijk keek toen kate vertelde dat ze Aaron had opgevoed. En waar is Ben? Die zit niet bij Sun enz maar ook niet bij Locke.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    In de laatste aflevering zag je juist wel dat Ben met Sun, Frank en die ene dame was. Dus misschien gaat ie (tegen alle verwachting in) naar Jacob's kant.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, alleen
    ging hij terug naar Sayid om die op te pikken maar liep weg van Sayid, tegelijkertijd zie je Sun, Frank en die chick via de geheime kamer weggaan... dus waar Ben is ? Ben stond trouwens altijd al aan de kant van Richard, echter heeft hij een hoop verkeerde keuzes gemaakt.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Wow, briljante aflevering. Gesprek tussen Richard en Jack, was geweldig! De tering, ik had echt verwacht dat ze dit seizoen zouden afraffelen of juist teveel vragen zouden doen. Dit is echt niet wat ik er van had verwacht.

Benjamin Linus wordt zo goed neergezet!

En Widmore komt er aan :eek:

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Blijkbaar is iedereen die dus door Jacob is aangeraakt een soort van onsterfelijk. Naja niet helemaal natuurlijk want Locke is ook gewoon vermoord

20. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die door Jacob is aangeraakt kan zichzelf niet doden, wel doogaan. Jack niet toen hij de brug wou afspringen (in seizoen4 was dat?) en Locke toen hij zichzelf wou ophangen maar toen Ben hem dus wel vermoorde.

Deel Deze Pagina