[TV-Amerika] Lost [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 28 mrt 2008.

1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond Episode 6.10 niet enorm sterk, enige wat me echt interesseerde is
    dat Desmond terug is!

Volgende aflevering beloofd wel weer veel, promo van volgende week zegt redelijk wat voor dus kijk op eigen risico;

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Was een goede aflevering, dingen komen naar elkaar toe. Word erg interessant. Niet mind-blowing als de vorige episode, maar wel oke. Wel erg, ik wil alles weer terug zien, maar het duurt allemaal zolang en als ik er aan begin. Kan ik niet meer stoppen 8)

Ennn

DESMOND!:D

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat ik alleen wel jammer vind is dat het gewoon onmogelijk wordt om alle vragen te beantwoorden in de komende 8 afleveringen.

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.338
    Mwah, dat kan makkelijk in 1 aflevering, alleen wordt het dan een beetje verhaalloos. Ik vond het wel weer een leuke aflevering.

Whitmore zegt te weten wat er gebeurt als Locke het eiland verlaat. Ik vraag me af hoe hij dat dan weet...en of Desmond er echt iets mee te maken heeft. Dat betekent dat Whitmore misschien andere motieven heeft gehad om Desmond bij zijn dochter weg te houden...good guy after all?

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Orly?

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Komende 6 afleveringen... Nog minder tijd dus! Vond dit wel weer een erg toffe episode. Can't wait for the next one :D

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
  8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kijk eens naar de data.

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wat heeft de data ermee te maken? Seizoen 6 heeft gewoon 18 afleveringen hoor? Laatste twee worden altijd op dezelfde dag uitgezonden als finale van het seizoen, maar t zijn dan nog steeds twee afleveringen!

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, vooruit. Je zou ook kunnen zeggen dat het daarom maar 16 afleveringen zijn, maar qua speeltijd zijn 't er inderdaad 18.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het is gewoon een 2 episode season premiere, en een 2 episode season finale. Dus gewoon 18 afleveringen. PERIOD. Ik ben nu bij S06E07. Erg tof, maar ik denk inderdaad dat we nog met veel vragen blijven zitten als de serie is afgelopen.

Maar echt een toffe serie als ik erover terugdenk. Ik was een paar weken geleden begonnen, en ik heb best wel fokking veel gekeken. :9 Dus alles zit nog fris in mn hoofd. Erg tof hoe elk seizoen qua sfeer veranderd, dat t begon met het eiland, dat er wat 'anders' aan was, en daarna met de hatch en zo. Dat geeft een leuke afwisseling, ik heb weinig series gezien met zo'n sterk verhaal. :)

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Maar dan waren t alsnog 7 afleveringen geweest ;)!

Maar goed, gisteravond 10 gekeken, was weer toffe aflevering!

Ben benieuwd hoe Desmond nou in het verhaal past, hij is toch 'the package'?! Benieuwd wat Widmore met m van plan is/van m wilt!?

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben op dit moment lost helemaal vanaf seizoen 1 opnieuw aan het kijken met me vriendin (ben nu bij seizoen 3 ). Terwijl ik tegelijkertijd seizoen 6 aan het volgen ben. En ik moet zeggen dat seizoen 6 mij een beetje begint te irriteren op dit moment. Ik verwachte antwoorden, wat ik kreeg is een grotere cluster***** van een plot waar ik dus helemaal niets meer van begrijp. De grootste irritatie is dat heel veel dingen uit de vorige seizoenen helemaal niet worden aangehaald. WAAROM VRAAGT NIEMAND WAT THE **** ER AAN DE HAND IS OP DAT VERDOMDE EILAND. Het lijkt alsof geen van de lost personages het ook maar een reet uitmaakt of men kan tijdreizen, zwarte monsters tegenkomen, doden ziet herrijzen, spoken ziet etc. etc. Naja ik hoop dat het de volgende afleveringen duidelijker word maar op dit moment schreeuw ik het uit van de frustratie. Mijn vriendin vraagt mij trouwens steeds of er dingen duidelijker worden later en of de makers voor ogen hadden wat ze met het verhaal wilden doen... mijn antwoord: "nope"

Laatst bewerkt: 3 apr 2010
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou, een gedeelte van jouw frustraties zal heus nog wel aan bod komen. Die MIB-centric aflevering gaf ons in ieder geval wel een idee over wat het eiland is en wat dat smokemonster is. Het zal allemaal wel weer niet zo eenvoudig liggen zoals daar geschetst, maar er wordt wel aandacht aan besteed. Waarschijnlijk zal er over een episode of 3 á 4 (misschien zelfs eerder, gezien de komst van "het pakketje") heus wel een hoop worden verklaard over het eiland, en zullen meteen een hoop vragen worden beantwoord.

15. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al bevestigd dat dr een hoop antwoorden nog komen, zoals inderdaad in de MiB centric. Ook Adam en Eve wordt nog uitgelegd, Kate zal nog een keuze maken met wie ze nou wilt, Boone, Libby, Charlie en nog een paar komen allemaal terug voor de finale. Ook de mythologie/oorsprong van het eiland komt nog een keertje in een aflevering.
    Maar natuurlijk zullen d'r een paar dingen een mysterie blijven, wat er precies met Walt was en de Blast door map bijvoorbeeld.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Beste aflevering ooit.

Bijna niets geen antwoorden, alleen maar Desmond. Terugkeer van Eloise en Daniel en Penny. Briljant. Zat te klappen van enthousiasme. Heerlijk.

Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Idem, kreeg gewoon de chills van vreugde en heb de hele episode met een smile op m'n snuit gezeten. Desmond en Penny zijn ook gewoon fucking awesome \o/

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond hem niet zo heel bijzonder. Enige wat echt tof was, is dat hardlopen in dat stadion! Vraag me af wat hij iedereen wil laten zien...

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is toch vrij duidelijk lijkt me.

Zieke aflevering weer. Echt geweldig gedaan met die oude personages. Kan echt niet wachten tot de laatste.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Nieuwe ep is weer een aardige mindfuck. Begin is vullend, alleen laatste gedeelte was interessant en dat Libby Hugo laat zien hoe het zit. Desmond <3

Deel Deze Pagina