Spoiler baal er wel een beetje van dat het lijkt af te gaan lopen met zo'n cliché als "liefde overwint alles"
Spoiler Ten eerste, Desmond is bad-ass, dat vond ik al mooi . Ten tweede, daar was ik ook een beetje bang voor, maar vind dat ze bij deze aflevering daar een beetje verandering hebben gebracht. Het gaat over fate, daar hoort de ware kennelijk bij. Zou het trouwens niet eens cliche vinden, gezien hoe de hele serie verlopen is. Heb er het volle vertrouwen in!
Wat....een....aflevering Alleen door de briljante conversatie tussen Saywer en Kate in het politiebureau, de uitspraken van Sawyer ('the pilot that looks like he stepped out of a Burt Reynolds movie' ) en de hereniging van Jin en Sun al. En de rest was ook gewoon fucking awesome
Lekkere aflevering! Ben zo benieuwd hoe dit gaat eindigen. Ook mooi om te zien dat de alt-timeline het ook voor elkaar krijgt om iedereen bij elkaar te krijgen. Wie zou de vrouw van Jack zijn? Spoiler Ik denk Ana-Lucia
Nope Ab Aeterno is herhaald deze week op televisie, schijnt dat die aansluit bij de aankomende aflevering. Spoiler Zal wel iets met het fles-kurk verhaal te maken hebben denk ik