1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 28 mrt 2008.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Die is er al 8)

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Als ik dit hoor, wil ik gewoon de hele serie voor de derde keer zien. Damn, wat vond ik dit een geweldige serie. Emoties, karakters en spanning. Main, wat was dat gaaf.

[yt]s5ETlShWQ_g[/yt]

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor de 3de keer, damn.
    Dat heb ik met geen enkele serie.
    Moet nog steeds eens verder gaan met Lost. Seizoen 1 gezien, daarna is er niets meer van gekomen. Vond eerste seizoen ook niet heel erg bijzonder ofzo.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mij trekt het ook niet zo om deze serie vaker dan één keer te kijken. Ik vond hem geweldig maar dan met name ook door alle mysteries. Daar ken ik het gros van de oplossingen en uitleggen nu al voor. Entourage en Supernatural zijn dan wel weer series die ik probleemloos opnieuw en opnieuw kan kijken. Blijft gewoon dikke fun. :cool:

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb 'm ook grotendeels voor de tweede keer terug gezien, en dat viel me vies tegen.

7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De helft van de fun IMO was ook het mysterie en cliffhangers en dan speculeren wat er daarna zou gebeuren. Achter elkaar kijken lijkt me niks, helemaal de laatste paar seizoenen.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen heel goed vond, eerlijk gezegd is die mij ook het meeste bij gebleven. Ik vond de flashbacks ook altijd wel tof,maar er waren ook zoveel saaie stukken, zoveel irritant langdradige stukken...wat de serie uiteindelijk echt gekilt heeft voor mij. Ik moet nog altijd het laatste seizoen zien. Sterker nog..misschien nog wel meer, boeide me gewoonweg niet meer. Ze kwamen ineens met zulke idiote dingen aan in het verhaal...

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik had Lost nog nooit gezien, en het trok me ook nooit zo aan, maar gezien zoveel mensen het een goeie serie lijken te vinden heb ik zojuist de pilot gezien om maar eens een begin te maken.
    Eerst indruk is echter wel dat het een beetje vage serie is. Het begin is wel aardig, maar vervolgens al die geluidendie van het eiland lijken af te komen en iets wat een soort van monster moet zijn oid? :confused: Is de hele serie zo onrealistisch?? Het lijkt dat het een beetje spannend gemaakt moet worden met muziek en dreiging.. maar ik weet niet echt wat ik er nou van moet vinden zo vaag.
    Ik hoop dat het nog een beetje realistischer wordt.. sofar niet echt onder de indruk.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het ook maar een gare serie. Het slaat gewoon 3 keer nergens op. Zeer slecht geschreven ook, vooral op het eind. Volgens mij niet ze die serie introduceerde hadden ze alleen de eerste 2 seizoenen geschreven, en de rest gewoon along the road, waardoor het gewoon raar werd.

Als je het de eerste 2 seizoenen al niet leuk vond zou ik afhaken, want dat zijn juist de leukste.

Ik ben eerlijk gezegd afgehaakt tijdens het laatste seizoen. Het leek gewoon nergens heen te gaan. :9

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht geschreven, daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Lost moet je liggen, heleboel mensen vinden het geweldig, heleboel mensen vinden het gewoon helemaal niks. Het is niet realistisch iig, daarvoor zou ik het niet kijken ;). Maar als je een spannend verhaal wilt, met veel mysterie, mythes, spanning en plotwendingen. Dan zit je goed.

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me alleen gestoord aan seizoen 6 en de verschrikkelijke finale. Seizoen 1,2,4 em 5 zij toch echt de moeite waard

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zou maar stoppen dan, als ik jou was. ;) Ik vind het een erg sterke serie omdat er allerlei vage raadselachtige shit op je wordt afgevuurd. Als je dat al niets vindt dan ga je je er alleen maar meer aan storen. Ik ken wel meer mensen die door zijn gaan kijken en na een paar seizoenen zijn gestopt om daarna echt een flinke hekel aan de serie te krijgen. Het is echt een hate it or love it serie.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.665
    Ik moet nog steeds het laatste seizoen afkijken... :emo:

15. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me echt door het laatste seizoen heen moeten worstelen. En wat de finale betreft... het is de eerste keer geweest dat ik zat te schelden richting de TV, hetgeen ik zelfs niet deed toen ik de ene slechte aflevering na de andere kreeg voorgeschoteld tijdens het derde seizoen van Heroes

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat ik ook maar eens Lost ga kijken. Heb volgens mij Seizoen 1 een beetje gevolgd maar dat is al lang geleden. Is het wel aan te raden om alles te gaan kijken?

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja tuurlijk. Het is een fantastische serie.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zelf tijdje terug helemaal zitten kijken.
    Seizoen 1 vond ik toen nog niet zo boeiend en na heel lang eens aan seizoen 2 begonnen, vanaf dan is het verslavend.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    seizoen 1 is ook gaaf. Al die verborgen dingen en vage gebeurtenissen.

Lost _O_

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan maar eens proberen dan. Thx. :)

Deel Deze Pagina