Inderdaad kei toffe episode. Vraag me nu echt af hoe de oceanic 6 van het eiland af komen. Want echt iedereen is nu van elkaar verwijderd. Kate en Sayïd zijn nu gevangen genomen door the Others. Jack is bij de helicopter. Sun is met Aaron op de Freighter. En Hurley is ergens bij Locke in de Jungle. En why oh why komen de andere niet van het eiland af <o> Ja het belooft spannend te worden!
Ik vraag me nou niet echt af hoe ze van dat eiland of komen Ik vraag me meer af hoe die gasten op de Freighter dr af komen!
Ja en het belooft niet veel goeds voor de mensen op de boot, Sun en Aaron waren daar dus die kon niet opblazen, maar nu Jin heeft gezegd dat hun van de boot moeten omdat hij bang was dat hij zou opblazen. Staat er niets in de weg om de boot te laten opblazen (met Desmond, Jin en Micheal erbij). Alhoewel Micheal eigenlijk nog niet dood kan.
Micheal was er nog niet klaar voor om dood te gaan. Maar nu de engine is gefixed en de boot richting het eiland kan, is hij er misschien wel klaar voor? Ik weet ook niet hoor. Maar tijdens de interview met de oceanic 6 werd gevraagt of Jin de gene was die op het eiland was gestorven of niet, moest ze eventjes na denken. En antwoorde ze daarop dat die tijdens de crash was gestorven. Dus maybe dat die nog leeft omdat de meeste die tijdens de crash zouden zijn gestorven nog zouden kunnen leven. Hoewel, toen Sun een gedeelte kocht van het bedrijf van haar vader zei ze dat twee mensen verantwoordelijk waren voor de dood van Jin, haar vader, voor het zorgen dat ze op het vliegtuig kwamen. En een nog niet bevestiged iemand. Dus ik denk either Charles Withmore, of Benjamin. Denk trouwens dat die explosieven op het schip pas afgaan als de boot richting het eiland zou varen, want net toen de kapitein richting de coördinaten ging begonnen de explosieven te storen op zn interface.
De Oceanic 6 mogen/kunnen/willen niets zeggen over de manier waarop ze overleefd hebben, omdat het allemaal top secret is natuurlijk. Hun verhaal is dat ze met 8 man uit het vliegtuig zijn gekomen, en dat 2 man het uiteindelijk niet overleefd hebben. Jin is waarschijnlijk niet 1 van die 8 man die in hun verhaal voorkomt. De deur sloot achter Sun, dus ik vermoed dat er wat C4 gaat ontploffen daarbinnen. De explosieven storen natuurlijk niet, maar zijn 1 grote boobytrap op het apparaat dat stoort.
Dat apparaatje wat Keamy op z'n arm vastgebonden heeft is waarschijnlijk een computer die zijn vitale levenssignalen doorzend naar de explosieven, dus zolang Keamy in leven is zal het schip niet ontploffen. De producers hebben ook laten weten dat er sowieso één van de orginele Losties (survivors 815) zou komen te overlijden in dit seizoen (Sawyer of Jin). Ik denk dan ook dat Sun en anderen op de Freighter weer terug zullen gaan naar het eiland. En de tweede persoon die Sun mogelijk schuldig acht voor de dood van Jin is waarschijnlijk zijzelf. Vrouwen hé
Ik dacht dat die dubbele aflevering vandaag in amerika uitgezonden werd? Shit, had er net op gehoopt .
Op tv.com staat gewoon 5/29/2008, dus dan zou die toch gisteren avond in Amerika moeten zijn uitgezonden? Heb er nog niet naar gezocht omdat ik toch pas vanavond kan gaan kijken, maar het lijkt me stug dat ze het hebben uitgesteld ofzo. Of heeft tv.com het gewoon fout?
wtf man dat einde man man man, ik dacht alles is redelijk clear nu denk geen clifhanger en echt in de laatste 5 seconden flikken ze het weer. De tering wat een uber vette aflevering!!!! ps als je hem nog moet hebben pm me maar, heb we een snel ftptje waar die opstaat
Inderdaad... Damn, wat een finale! Echt ik heb de hele aflevering genoten Supertoffe shit! Nu weer een jaartje wachten?
Pfff, dope. En toch wist ik op een of andere manier dat het Spoiler Lock was die daar lag. Maar hoe die daar is gekomen zo... En wat de hel is er dan allemaal gebeurd daar. Damn ik wil de eerste ep van volgend seizoen zien.
Heerlijk einde van seizoen 4! Spoiler Ik ben benieuwd wat er allemaal is veranderd op het eiland na al die jaren. Ik verwacht dat ze straks flashbacks laten zien van wat er in die jaren gebeurt is op het eiland. Dat ze dus ook beginnen bij het einde van seizoen 4. En ook in die tijd periode.