Nice! Ik hoop dat ze wel weer even beginnen met een dubbele aflevering, waarbij in de eerste helft even een samenvatting wordt gegeven met alles wat er gebeurd is. Teveel kleine details ben ik echt kwijt...
Dat gebeurd ook Op 21 januari een dubbele aflevering. Volgens mij (durf dit niet zeker weten te zeggen) ook een flash-back.
Is er geen "The Story So Far" aflevering oid? Ik wilde net beginnen aan E1, maar die terugblik kwam mij TOTAAL niet bekend meer voor. :{
Ik mis idd ook een 00 aflevering, maar eenmaal kijkend kwam alles weer boven Erg vet begin van het seizoen. Ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen Helaas nu weer een week wachten...
Net de eerste 2 afleveringen gekeken van seizoen 5, en je word weer gebombardeerd met allerlei vraagstukken, terwijl er ook een paar beantwoord worden. Ondanks dat er nogal wat sci-fi elementen in terugkomen zoals tijdreizen houden ze het meer bij mysterie, iets wat ik persoonlijk erg fijn vind, en ook kenmerkend is aan Lost.
Erg vetjes weer, maar wat een wirwar van informatie zeg Ik moest echt weer effe back on track komen en ik denk dat ik een heleboel over het hoofd zie. Als de serie eindelijk op z'n einde is helpt het vast om de hele serie eens in één keer te kijken
zooo... weer een erg dope aflevering! Spoiler Charles Widmore was dus al op het eiland, De bom zit in de hatch (denk ik), Farraday heeft een aantal zwart bladzijdes in de geschiedenis en Desmond gaat verder met het zoeken naar de moeder van Daniel.
Spoiler Hoezo zou de bom in de hatch zijn geplaatst? Dan was het hele eiland toch ontploft toen die hatch uit eindelijk ontplofte? Vind dat ze de draad weer super op hebben gepakt, morgen weer nieuwe aflevering \o/