Waarom praten we ineens allemaal in spoilers. Dit is het USA topic. Als je aan dat wiel zou hebt gezeten, zou je niet meer terug kunnen komen op het eiland... John en Ben hebben dat beide gedaan. Alhoewel ik mij niet kan voorstellen dat ze nu niet meer terug komen.
Het vetste aan de aflevering (die helemaal heerlijk was) vond ik toch het beeld even te zien waar we nu alleen de voet met de vier tenen van kennen:
Nu heb ik alleen gelezen dat het beeld dat wij in deze aflevering zagen, geen vier tenen heeft. (Het is een bestaand egyptisch beeld.) Dus dit kan net zo goed een ander beeld zijn.
Naja, het was hoe dan ook een duidelijke verwijzing naar de tijd van het beeld van die vier tenen. Zou best kunnen dat er meerdere beelden waren uiteraard.
letterlijk, damn! nee, Lost nog zeker niet vergeten. Echt geniaal seizoen, vond deze aflevering niet zo heel veel, totdat het slot kwam. Ben benieuwd welke richting het nu op gaat. Hoe ze dit gaan verklaren. oh ja, het kind van die Japanse dokter (die alle orientation filmpjes maakt) is Miles, of heel mischien wel Sun.
Top seizoen, kan niet wachten op de volgende aflevering. Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen? 16 ofzo?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Lost_episodes#Season_5:_2009 17, maar de final episode bestaad uit 16/17 (dus eigenlijk 16)
Met Lost weet je het nooit, zat te denken dat Ben en Sun niet in dezelfde tijd zaten als de rest. Wat eigenlijk meer dan logisch zou zijn. Maar mischien is het dat ze dan al in die tijd op het eiland leven.
Geweldig hoe Lost telkens nieuwe elementen weet toe te voegen aan het verhaal alsof alles al was uitgestippeld sinds het eerste seizoen, alle puzzelstukken vallen op hun plaats. Het gesprek tussen Hugo en Miles over tijdreizen was ook te grappig voor woorden, ik snapte wel waarom Hugo zo verward was over wat wel en niet kon worden veranderd binnen hun huidige tijdlijn.
Mwah, ik heb wel betere Lost episodes gezien maar dit was echt geen slechte vond ik. Die discussie tussen Miles en Hugo was inderdaad gewoon komisch en we hebben nu een nog duidelijkere reden waardoor Ben zo'n ontiegelijke lul is geworden. Ja, en weer meer vragen natuurlijk. En het einde vond ik wel erg fijn.