[TV-Amerika] Lost [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 28 mrt 2008.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Helemaal niets deze week. :mad:

2. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    nee, kutjeknetter :mad:

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jezus, lekkere EP weer hoor.:thumbs:

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedenk me net (met wat invloeden van Futurama) wat als een van de losties in het verleden achterblijft en de vader is van een van de losties in 2004?
    Sawyer die in seizoen 1 of 2 die man in het voedselkarretje neer schoot. Misschien was dat hij zelf wel uit het verleden oid :)

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ging wat mis met het posten via mijn telefoon.
    mijn excuses voor de dubbelpost.

Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  6. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Sawyer (James) was er gewoon ingeluisd hoor.. De man die zei dat dat de eerste echte Sawyer was wou die man dood hebben en gebruikte James daarvoor.

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.337
    Mijn hoofd ging kraken toen ik moest bedenken waar jullie het over hadden. Het zou me niks verbazen als er inderdaad zoiets in zit...

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is het verhaal nu. Dingen kunnen in lost zomaar veranderen in Lost.Zou me niet verbazen als er losties uit de jaren 70 in de oude afleveringen zitten. dat is het mooie nu ze tijdreizen hebben toegevoegd :) elke plot twist kunnen ze voorelkaar krijgen dmv dat tijdreizen :p

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oooh, of dat de zoon van Desmond en Penny (Charlie) eigenlijk Charles Withmore is 8)

10. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is Penny dus de moeder van haar eigen vader.

Mindfuck8)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dudes, don't go there.8)

Laatste EP was ook wel weer lekker hoor. Ook heerlijk die kop van Ben toen Lock vertelde wat hij met Jacob ging doen.

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.337
    Ik ben wel heel nieuwsgierig waarom hij dat gaat doen eigenlijk. Hij leek me best aardig. 8)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jezus. Of eeh, Moses. Maar damn die seasons finale was wel vet. Stiekem viel 'ie iets tegen op sommige momenten. Met name die kinderen die niet altijd overtuigden. Maar ja, het zijn ook kinderen. Jammer dat we nu weer lang moeten wachten.

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.337
    Inderdaad. Ik vind het zo irritant dat zo'n seizoen stopt op het moment dat het los gaat. Exact hetzelfde als toen die hatch ontplofte. Damn it.

15. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het juist jammer dat Jack overal als Rambo doorheen loopt en met ze pistool iedereen dood schiet... en toen kwam er opeens een A-team busje aan =(

Veder echt vette episode

16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    *heeft nu theorie* post hem morgen wel even. Vette episode, nu pitten.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik las een post van een forumganger waarin hij zijn theorie uitlegt, en om eerlijk te zijn was ik best onder de indruk ervan.

Two diametrically opposed forces of order and chaos exist on an island outside time, reliving the same loop for an eternity.

The loop begins when the Black Rock, carrying Ricardus and his people, brings the first outsiders to paradise.

Jacob, avatar of order, maintains the skeins of history as he makes sure key figures make the right choices.

Chaos, wanting to kill Order and break the cycle, is a formless black smoke when not taking on a physical form from a deceased individual whose memories it has scanned and absorbed.

Locke came face to face with Smokey back in season one, and with his corpse back on the island Chaos finally had the loophole it needed to kill order.

"Two sides... One side is light, the other side is dark." - John Locke, season 1.

*Mijn eigen aanvulling hieraan is de personage die samen met Jakob uitkijkt naar het schip de Black Rock dus de levende John Lock is.(Beetje voor de hand liggend wanneer je deze theorie eerst had gelezen, maar zo beginnen de puzzelstukjes wel op hun plaats te vallen)

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  19. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Diegene die samen met Jacob uitkeek naar de Black Rock was gewoon Esau hoor.

Jacob is het licht, hij ziet het goede in de mens.
    Esau is de duisternis, hij ziet de mens als een corrupt iets.

Esau kan van vorm veranderen. Esau is dus naar mijn idee dus ook Smokey en heeft de 'gave' om lichamen van dode mensen over te nemen mits deze op het eiland zijn. (Zie Locke, Christian en Yemi.)

Esau heeft alles gepland. Esau praatte met Locke en niet het eiland zoals Locke dacht. Esau zei indirect tegen Locke dat hij dood moest gaan om terug te kunnen keren naar het eiland. Esau zorgde ervoor dat Locke leider werd van de Others omdat hij 'speciaal' was, maar zoals Richard zei tegen Jack was er volgens hem niks speciaals aan Locke. Esau zorgde ervoor in Dead is Dead dat Ben alles moest doen wat Locke hem opdraagt. Esau manipuleerde Ben in het doden van Jacob.

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet wat ik moet zien in jouw spoiler?

Dat Locke niet Locke meer was vermoedde ik al eerder. Toen Ben samen met "Locke" naar de temple ging en Ben naar beneden viel. Hij werd toen aangesproken door Smokey en zodra die weg was kwam Locke precies weer terug.

Deel Deze Pagina