[TV-Amerika] Lost [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 28 mrt 2008.

1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Sicke aflevering! Ik ben zoo benieuwd naar de rest, maar het volgende seizoen komt pas volgend jaar?

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nog even over "dat was gewoon Esau", ook dat is natuurlijk pure speculatie. Zijn naam is niet gezegd en ook al zou dat wel kunnen vanwege de bijbelse verwijzingen, blijft het speculeren.

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Tering wat een aflevering!

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is uit die promo.
    Is dus het oog van Jack aan het begin van episode 1 van season 1.

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  6. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Nou, je ziet nog iets in het oog van Jack, ik denk dat dat de spoiler is ofzo.

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ben vandaag aan seizoen 5 begonnen dus ga niet teveel lezen hier, maar seizoen 5 werd toch het laatste seizoen??

8. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, season 6 wordt de laatste... Weet niet of dit altijd al zo is geweest.

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    moet wel zeggen dat het met t seizoen minder word. Seizoen 1 en 2 waren supergoed, vooral de eerste helft van seizoen 2 vond ik briljant. Met seizoen 3 werd het al iets minder seizoen 4 vond ik weer wat slechter. De eerste 2 afl. van seizoen 5 nu gezien en zie nog niet echt een verbetering. Het word zo uitgemolken.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    totaal niet mee eens! Lost verandert mischien van richting, maar slechter vind ik het zeker niet, vond dit seizoen ook vele malen beter dan seizoen 3.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vond alleen 3 wat minder, seizoen 5 was beste tot nu toe imo.

12. James Pond

James Pond Guest

He gasten, Lost seizoen 6 begint volgende week al :D

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja klopt 2 Feb in Amerika, en 5 feb in Nederland.

Dus dit keer sla ik het downloaden over denk ik en kijk ik em gewoon vrijdag avond. :cool:
    Ik wachte meestal toch met kijken tot ik tijd had in het weekend.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik niet. Geweldig om te kijken wanneer je wilt en reclamevrij in de kwaliteit die je wilt.:thumbs:

15. James Pond

James Pond Guest

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Kan niet wachten, echt een briljante show. Nu weer opnieuw begonnen met kijken, zo briljant!

17. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Heb de eerste 2 afleveringen gekeken van seizoen 6 en ik moet zeggen dat hij weer erg goed was, veel vragen beantwoord maar des te meer er zijn bijgekomen. Het lijkt er op dat bijna niks meer onmogelijk is in de wereld van Lost en in tegenstelling tot de eerste afleveringen de show een complete 180 is gedraaid. Ondanks dat lijkt het allemaal perfect aan elkaar gebreid te worden alsof het de bedoeling was van de makers al vanaf het begin van de show.

Er zullen ongetwijfeld veel nieuwe mysteries opduiken en en meer vraagstukken beantwoord aangezien dit het laatste seizoen is, dus geen ellenlange episodes meer zonder onthullingen.

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Joepie, Lost begint weer :+

Alleen wij hebben tot nu toe de laatste 4 seizoenen met een heel zooitje kennissen gekeken, groot geprojecteerd op de muur. Voordeel is dat er geen reclame tussen zit, en we 3/4 afleveringen na elkaar kijken, nadeel is dat ik nu nog 3 weken moet wachten :+ Maar wat een briljante serie is dit zeg. Ben benieuwd of ze zich allemaal kunnen inhouden en niet op tv gaan kijken :+

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Ik vind het ook een ijzersterk begin. Alleen sommige dingen zijn wat overdreven zoals
    de dood van Juliet

Het is wel even een vreemd begin, maar het is zo gaaf. Echt een van de beste series die ik gezien heb. Vraag me alleen wel af hoe ze dit in hemelsnaam moeten afsluiten. Ik laat me graag verrassen.

Deel Deze Pagina