Nog even over "dat was gewoon Esau", ook dat is natuurlijk pure speculatie. Zijn naam is niet gezegd en ook al zou dat wel kunnen vanwege de bijbelse verwijzingen, blijft het speculeren.
Nog een leuk articel van 7 pagina's over de theorie achter lost: http://www.ew.com/ew/article/0,,155...7,00.html?xid=email-alert-lost-20090514-item1 Zeker aan te raden.
ben vandaag aan seizoen 5 begonnen dus ga niet teveel lezen hier, maar seizoen 5 werd toch het laatste seizoen??
moet wel zeggen dat het met t seizoen minder word. Seizoen 1 en 2 waren supergoed, vooral de eerste helft van seizoen 2 vond ik briljant. Met seizoen 3 werd het al iets minder seizoen 4 vond ik weer wat slechter. De eerste 2 afl. van seizoen 5 nu gezien en zie nog niet echt een verbetering. Het word zo uitgemolken.
totaal niet mee eens! Lost verandert mischien van richting, maar slechter vind ik het zeker niet, vond dit seizoen ook vele malen beter dan seizoen 3.
Ja klopt 2 Feb in Amerika, en 5 feb in Nederland. Dus dit keer sla ik het downloaden over denk ik en kijk ik em gewoon vrijdag avond. Ik wachte meestal toch met kijken tot ik tijd had in het weekend.
Ik kijk em wanneer die te downloaden is . Hier trouwens een sneak peak uit de premiere, de eerste 4 minuten : http://spoilerslost.blogspot.com/2010/01/lost-episode-601-la-x-sneak-peek.html#axzz0e6rbABnN
Heb de eerste 2 afleveringen gekeken van seizoen 6 en ik moet zeggen dat hij weer erg goed was, veel vragen beantwoord maar des te meer er zijn bijgekomen. Het lijkt er op dat bijna niks meer onmogelijk is in de wereld van Lost en in tegenstelling tot de eerste afleveringen de show een complete 180 is gedraaid. Ondanks dat lijkt het allemaal perfect aan elkaar gebreid te worden alsof het de bedoeling was van de makers al vanaf het begin van de show. Er zullen ongetwijfeld veel nieuwe mysteries opduiken en en meer vraagstukken beantwoord aangezien dit het laatste seizoen is, dus geen ellenlange episodes meer zonder onthullingen.
Joepie, Lost begint weer Alleen wij hebben tot nu toe de laatste 4 seizoenen met een heel zooitje kennissen gekeken, groot geprojecteerd op de muur. Voordeel is dat er geen reclame tussen zit, en we 3/4 afleveringen na elkaar kijken, nadeel is dat ik nu nog 3 weken moet wachten Maar wat een briljante serie is dit zeg. Ben benieuwd of ze zich allemaal kunnen inhouden en niet op tv gaan kijken
Ik vind het ook een ijzersterk begin. Alleen sommige dingen zijn wat overdreven zoals Spoiler de dood van Juliet Het is wel even een vreemd begin, maar het is zo gaaf. Echt een van de beste series die ik gezien heb. Vraag me alleen wel af hoe ze dit in hemelsnaam moeten afsluiten. Ik laat me graag verrassen.