[TV-Amerika] Lost [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 28 mrt 2008.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Erg tof begin _O_ heb er weer zin in!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Echt geweldig inderdaad. Jezus, die 80+ minuten vlogen voorbij. Ik wil meer.

Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zeker 5x gedacht dat het, het einde van de aflevering was. Maar verdomme, geweldige aflevering!!

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kijkt niemand hier meer Lost? Erg vette aflevering!

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Ja, hele boeiende aflevering dit keer. In tegenstelling tot vorige week. Veel goede dingen gezien. "Inside joke" was ook mooi :+

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    We kijken wel, maar reply'en niet. De laatste was inderdaad weer nice maar die kate-centric episode ervoor viel weer wat tegen. Hopen dat ze gewoon op deze voet door gaan.

Voor de sci-fi liefhebbers (Lost heeft natuurlijk ook wel z'n sci-fi elementen, maar dat is m.i. vrij beperkt) is Fringe trouwens ook een goede tip. Misschien niet helemaal zo geweldig als Lost maar zeker een erg goede serie. Is volgens mij geen thread over op xbw. Ze zenden het dacht ik in Nederland ook uit. Is er ook één uit het brein van J.J. Abrams.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Double post, jammer dan.

Vette episode. Het einde zag ik niet aankomen. Er blijft nog erg veel vaagheid though (en er komt nieuwe vaagheid bij). Ben wel benieuwd hoe ze dat allemaal in het restant van het seizoen gaan uitwerken.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Erg sterke episode weer, inmiddels bijna op de helft van het seizoen. Dat worden nog interessante afleveringen. :thumbs:

9. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Om hier maar even een aanvulling op te geven; J.J Abrams heeft een aantal jaren terug ook de ijzersterke serie alias geproduceerd. Ook een aanrader voor diegene die ook zo van die ingenieuze plotwendingen vab lost houden. De serie kent 5 seizoenen en bij het begin is de serie ietwat te wannabe james bond achtig, onorigineel en simpeltjes in mijn ogen maar als je verder door kijkt zul je de serie naar een paar afleveringen helemaal geweldig vinden en verdwijnt dit beeld ook volledig. De serie krijgt dan ook zijn nodige diepgang. Vooral seizoen 2 is ijzersterk, en een van de beste seizoenen van alle tv series die ik ooit gezien heb :D Vele members zullen deze serie ongetwijfeld al kennen maar voor de mensen die dit niet doen; zeker checken _O_

van het laatste seizoen van lost heb ik nog niks gezien, maar wacht even tot er wat meerdere afleveringen on-line verschijnen..dan allemaal tegelijk downloaden ipv een aflvering per week met om de 5 minuten die schijtreclame :eek:

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik geen spoilers, want dat is niet meer nodig lijkt mij, maar nu omhoog scrollen als je de aflevering niet gezien hebt!

Jack is echt een prutser! Waarom moet hij die spiegels nou kapot slaan :mad:.
    Iig, is het mysterie rondom de nummers grotendeels opgelost. Ook het mysterie van Shannon haar "inhaler" is ineens opgelost, was natuurlijk niet belangrijks, amar toch grappig dat ze daar nog rekening mee houden.
    Mijn theorie:
    Op 108 graden zit de dimensie waar wij nu telkens "Flash-sideways" van krijgen. Ze moeten alsnog naar het eiland komen!

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die inhaler kon ik even niet meer plaatsen. Iemand die mijn geheugen kan verfrissen?

12. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    http://tinyurl.com/ylc4psz

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Nieuwe ep.

Simply amazing. Echt wow. Helemaal geweldig! Beste aflevering van dit seizoen. Ben benieuwd hoe ze dit gaan uitwerken, kan niet wachten tot volgende week. Linus centraal. :cool:

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat een aflevering _O_

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Awesome indeed.

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Enkel kijken op eigen verantwoording wat John Locke nu werkelijk....

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zat dat in de episode?

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja snap het ook niet helemaal 8).
    Maar goed, erg vette aflevering!

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wtf @ die spoiler, is echt totaal langs me heen gegaan.

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Zat niet in die aflevering, maar is een shot uit een promoreel van studio ABC. Dus deze vette spoiler moet je in feite nog te zien krijgen. Zou me niks verbazen als die in de volgende episode zit.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat John Locke ook het smoke monster is. Smoke monster werdt destijds uitgelegd als een verdedigingsmechanisme.

Het is echt afwachten hoe het zich nu eigenlijk allemaal gaat uitvouwen.

Deel Deze Pagina