Ben nu de eerste 3 seizoenen aan het binnen halen. Zag ook al 10 afleveringen van seizoen 4 staan. Dus kan even vooruit! EDIT: De pilot begint wel erg boring hoor, hopelijk word het wel wat.
Pilot vond ik best redelijk, tweede episode was echt minder. Hoop niet dat het een teken aan de wand is. Zou echt jammerlijk zijn als ze de serie terugbrengen en er een potje van maken. Spoiler "I don't want these" in de tweede episode was wel beste zin overigens. Buster Lucile scene was wel nice bedacht maar door die trailer was het minder tof
Ik begrijp deze serie gewoon niet. Ik heb zo hard geprobeerd om dit leuk te vinden, maar ik kan er niet inkomen. Wat is nou het leukste stukje in deze hele serie?
Ik ben ze nu een beetje tussen het leren door aan het kijken (7 gezien nu) en de afleveringen van Tobias en Gob zijn nice. Die van Lindsay ook wel goed. Eerste aflevering is gewoon nogal rommelig omdat ze de verhaallijnen voor het hele seizoen moeten inleiden.
Net klaar met afl. 15 wat ook de laatste is. Het was weer epic. Ik was bang dat ze nooit op het niveau konden komen van seizoen 1 en 2 (zeker niet na het zien van die trailer), maar dit was wel redelijk on par. Gewoon briljant geschreven. Diep respect dat ze na tig jaren terugkomen en dan op zo'n niveau.
PlayStation 3 melding rechtsboven in beeld toen ze die camera's in EP02 gingen ophangen. Al behoorlijk gelachen, tot op heden een succes. Oh god, al dat botox in Lindsay, lijkt wel op Chucky nu.
Allemaal gezien nu. GOB episodes zijn wat mij betreft het tofste. Gewoon echt wel een goed seizoen. En nu is het dan dus echt voorbij.
Gister tot en met Maeby's EP gekeken. Laatste waren wat minder, verhaal draait een beetje te lang door imo. Van de week de laatste 2 of 3 kijken, blijft hoe dan ook geweldig goed.
Ik kan me niet zetten tot het afkijken van het nieuwe seizoen. doordat de afleveringen zich focussen op een karakter, wordt het voor mij erg eentonig en saai.
Eindelijk klaar, laatste EP's waren wel wat minder. Uiteindelijk wel geniaal geweest, aantal geweldige momenten. Haalt het niet bij de eerste drie, maar het was het wachten wel waard. Tof om alle personages terug te zien en een aantal nieuwe te zien.
Awyeah! Wel gewoon terug naar naar eerste drie seizoen qua storytelling en niet de foucs op een familie lid per episode graag.