The trials and tribulations of criminal lawyer, Saul Goodman, in the time leading up to establishing his strip-mall law office in Albuquerque, New Mexico.
Ben wel benieuwd. Nadeel is dat ik de laatste maanden een flinke achterstand heb opgebouwd qua series en dat gaat met deze erbij nog groter worden. Zal denk nog wel ff duren voor ik hem gezien heb.
Meeeh, vond er weinig aan? Saul was in BB tof, maar Bob Odenkirk is altijd wel leuk als een bijrol. Weet alleen niet of hij als lead boeiend genoeg kan blijven. Zal wel blijven kijken, maar raak er vooralsnog niet warm van.
Vond het ook nog niet zo bijzonder, het einde was alleen verrassend. Voor de rest is Saul maar een beetje een simpel figuur. Vraag me ook af hoe boeiend dit wordt.
Ik had er al totaal geen verwachtingen van, dus het viel me erg mee. Zeker wel een leuke pilot. Niet OMFG ziek goed, maar....vermakelijk, yup!
Breaking Bad zorgt er toch voor de verwachtingen hoog zijn. Leuke eerste EP maar niet weggeblazen. Dat was ik in het begin bij BB ook niet overigens. Vanavond trouwens EP2 al Dus morgen lekker na het werk even op de bank.
Moet je perse Breaking Bad gezien hebben om hier iets van te snappen? Of is het wel grotendeels op zichzelf staand verhaal.
Niet per se denk ik. Alleen moet je het begin dan even vermijden. Want dat is misschien wel een spoiler. Denk verder wel dat het fijn is als je het gezien hebt. Ik zie nu al wat characters terugkomen uit BB.