Zoveel hints naar Breaking Bad deze episode haha. Zelfs Mike zijn Buick en de dollar en laywer opmerking.
Haha, ja heb 'm zojuist ook gezien. Het mooiste vond ik Walter White's mobiel, prachtig! Het wordt gelukkig al beter...
Prima aflevering een stuk beter dan de eerste! En wat dacht je van die schoonmaker bij Los Pollos. Gewoon dezelfde dude gecast. Echt nice! Spoiler
Haha, ja moest ook ff denken. Fring Cleaner 2.0! Maar was het nou trouwens Walter Whites mobiel die wegreed of was het die bak van Saul? Dat geluid leek zo verdomd op die van Walter... dat gepiep/gekraak.
Btw kan iemand me volgende vertellen Spoiler speelt better call Saul seizoen 3 zich af nadat Maximino "Max" Arciniega is vermoord door Hector of vindt dit tussen better call Saul en breaking bad plaats?
Het lijkt me dat het Spoiler erna afspeelt. Waarom zou Gus Mike er van weerhouden om zijn concurrent uit de weg te ruimen? Mijns inziens is het antwoord dat hij zelf de trekker over wil halen. Bovendien zag Gus er in mijn herinnering jonger uit in de flashback waar zijn partner werd vermoord.
Wat een maffe serie is dit toch. Er gebeurt zo weinig maar toch ook heel veel. Knap dat het om een prequel gaat maar dat het verhaal uitermate origineel is. Enerzijds weet je precies waar het heen gaat maar toch heb je geen idee wat er op korte termijn gaat gebeuren. Ik kijk het persoonlijk wat makkelijker dan Breaking Bad. Daar zaten ook een hoop tergende scenes in (wel met een reden) maar in Better Call Saul heb ik het idee dat het beter in balans is.