Ja het is subliem man. Gisteren de laatste episode alweer gekeken. Ben er echt doorheen gevlogen. Addictive as fuck. Pun intended
Blijft gewoon bizar wat die Walt allemaal uithaalt he. In het begin heb je zoiets van, go Walt. Je wil echt dat hij wint, maar na bepaalde shit kun je gewoon niet echt meer rooten voor de man. Hij blijft wel de shit natuurlijk. Maar verder gewoon het sublieme acteerwerk hier en die prachtige beelden en de gave personages . Tja das echt BB he. Zijn maar weinig series die gewoon zo ijzersterk zijn. Gelukkig hebben we BCS nog die ons laat genieten van het BB universum, maar ja, dat stopt denk ik ook wel na nog twee seizoenen.
Haha, die Mike... Geniaal weer! Ik moest er wel weer ff inkomen zeg en ga 'm een 2e keer kijken morgen denk.
Genieten dit! Breaking bad feeling all over again. Laatste scene uiteraard maar ook de scene tussen Spoiler Howard en Kim
Ben net begonnen aan deze serie. Had ooit de eerste twee afleveringen gekeken maar kwam er toen niet helemaal in omdat ik BB ook niet echt mijn ding vond. Nu kijkt het wel lekker weg!