EP2 was een stuk sterker! Wat denken jullie, krijgt iedereen zowat een cameo? Ik hoop sowieso op Gus.
Vind episode 1 nog steeds wel beter. Daarnaast zitten er ook easter eggs in. Best grappig als er zo groene Aztec voorbij komt rijden.
Ep1 net gezien. Echt de BreakingBad style druipt er vanaf, heerlijk. Spoiler En Tuco weer, heerlijke geflipte gast was dat. Het kan toch niet anders dan dat deze serie eindigt met Walter die op zn deu klopt.
Ik denk dat het verder gaat dan dat, aan de proloog van ep 1 te zien gaan ze waarschijnlijk ook verder met de verhaallijn na BB.
Ik vond ep1 zeker de moeite waard.. Jammer dat ik weer niet goed had opgelet lees hier dingen die mijn ogen gemist haddden Vanaaf maar is ff de tweede kijken
Vette eerste twee afleveringen, ze hebben iig een sterke basis voor een goede serie ben benieuwd of t niet een slap aftreksel wordt, maar op t moment positief. Ze hebben iig de mogelijkheid om ook na de tijd van BB door te gaan al goed ingebouwd
Echt toffe serie tot nu toe om te kijken. Vind het ook erg vet dat er mensen uit BB weer meespelen. Heerlijk die Tuco . Enne zal Saul toehappen (einde E2)? Vast wel
In een van de laatste episodes van BB zegt Saul tegen Walter; " If I’m lucky, a month from now, best-case scenario, I’m managing a Cinnabon in Omaha,” Waar opent Better Call Saul mee? Saul die een Cinnabon beheerd in Omaha. Oftewel, we kregen een sneak peak van Saul na zijn BB avontuur. Dus serie speelt zich zeker af na en voor BB.
Heerlijke tweede ep. Ik vind die stijl van filmen en montage e.d. zo gruwelijk vet. Ook gewoon wat je in BreakingBad standaard ziet.