1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Blue Mountain State

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 28 jun 2010.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213

    [​IMG]

    [gb]Blue Mountain State[/gb]

    Kijk van maandag tot donderdag om 23:45 tot 00:15 naar Blue Mountain State!

    In de nieuwe comedy serie Blue Mountain State, volgen we de dagelijkse bezigheden van 3 eerstejaars studenten, als zij zich proberen aan te passen, aan het leven als een student aan de Blue Mountain State University.

    [​IMG]

    Alex is een getalenteerde quaterback die het prima vindt om als reservespeler op de bank te zitten. Hij houdt zich namelijk meer bezig met feesten met zijn beste vriend Sammy. Sammy streeft ernaar om de mascotte van de school te worden. Craig, daarentegen is een toekomstige pro wiens leven al compleet is uitgestippeld. Dit komt voornamelijk door zijn overheersende vriendin.

    [​IMG]

    Als eerstejaars student aan de Blue Mountain State University draait het niet alleen om Football, maar om nog veel meer dan dat. Als eerstejaars ontkom je namelijk niet aan de grote hoeveelheid vrouwen en feesten. En naast dit alles moet er natuurlijk ook nog college gevolgd worden.

    [​IMG]

    Hoe zullen deze 3 heren hun eerste jaar doorkomen?
    Kijk van maandag tot donderdag om 23:45 tot 00:15 naar Blue Mountain State! De herhalingen zijn te zien op Vrijdag om 22:05 en Zaterdag en Zondag om 21.45!

    [yt]0G-ebuRDRd0[/yt]

    Bekijk het op MTV!

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nu 4 afleveringen gezien van deze serie en ik ben er zeker van dat het echt een van de meest vette series is die er zijn. :cool: Heeft iemand nog meer gekeken?
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kijk altijd met mijn buurjongen, sowieso leuk. Vooral die Marathon Monday aflevering ;)
     
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Idd briljante serie.
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Eindelijk een topic over BMS! Goddelijke serie!

    Altijd op Zaterdag 3 achter elkaar. Vaak alleen herhalingen, maar goed!
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb als football fan natuurlijk het hele seizoen al gezien.

    Is geen hoogstaande serie of iets, maar wel zeer vermakelijk.
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind deze serie trouwens echt niets voor MTV, eerder voor Comedy Central.
    Opzich wel een geinige serie, maar kan me niet genoeg boeien om het echt leuk te vinden.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ooit eens eerste 2 afleveringen gezien, vond er niet veel aan
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb de eerste 13 afleveringen gezien, daarna gestopt. Is niet echt hoogstaand om eerlijk te zijn, wel komisch voor zo nu en dan tussendoor.
    'Briljant' en 'meest vette serie' zou ik echt nooit in mijn mond durven nemen :eek:
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel geinig maar heb er nu alweer genoeg van om eerlijk te zijn. Heb sommige afleveringen nu al vier keer gezien. Lijkt net Comedy Central die allerlei oude afleveringen herhaalt.
     
  11. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Het is juist een echte MTV serie. Die humor is veel te seksistisch voor comedy central.
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Toffe serie, inderdaad niet geweldig, maar gewoon een leuke komedie voor een klein halfuurtje :D.
    Het is jammer dat een aflevering bijna elke dag wel herhaald wordt. Iedere zondagavond rond 22.00 uur is weer een nieuwe aflevering volgens mij (met voor die uitzending een herhaling van de vorige).
     
  13. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    is idd een vette serie is ie al te downloaden want is idd bijna altijd herhaling.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Net aflevering 13 gezien. Man wat een brúte serie is het zeg. Écht jammer dat er pas 1 seizoen is en niet al 10.
     
  15. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320
    ik vind het echt een vette serie, heb inmiddels 13 afleveringen gezien en ik hoop dat er nog meer komen:b:
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben wel blij dat een serie als dit weer op Nederlandse tv is.
    Brengt football teminste weer een beetje onder de aandacht.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geniale serie!
     
  18. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Friday Night Lights.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ook. Geweldig dat hij 2nd string QB wil zijn.

    FNL heb ik al helemaal gezien en Flix ook neem ik aan (Overigens is Seizoen 5 hiervan op komst! Het laatste seizoen).

    Deze serie is echter nog niet op de Nederlandse tv gok ik, maar het zou een leuke reclame zijn voor American Football.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    FNL is wel heel ff op Net5 geweest.
    Zit nu bij dat seizoen dat Smash williams er niet meer inzit, en John Riggins van school is en genokt met college.
    Vind het allemaal niet zo heel boeiend meer omdat ik totaal geen band meer heb met de characters.
    Miss pak ik het binnenkort wel weer op.

    Daarnaast is FNL way to Amerikaans voor de Nederlanders.
    Die kennen die hele college sfeer niet, en weten ook al helemaal niet hoe Texas in elkaar zit en vinden dus dat die mensen compleet doorgeslagen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010

Deel Deze Pagina