True, op het moment dat Matt, John en Smash van de school afgaan, word de serie een beetje te oppervlakkig. Echter is het 1 van de weinige series waar redelijk veel football in zit? Heeft iemand misschien nog tips voor leuke football films of series? Of sport in het algemeen (al denk ik alles al gezien te hebben).
Heb je The blindside al gezien? Het verhaal van Michael Ohr. Erg erg goede film imo. Ook kan je ff op Ten yard Torrents kijken bij weekly shows oid. Daar staan allemaal football gerelateerde series/shows.
Serie is echt heel tof vind ik! Kijk het meestal om 23.45 uur doordeweeks op MTV. Sammy is sowieso held
Echt he. Ik ook. Het komt er wel aan ja. Voor de rest moet nog alles aangekondigd worden (datum en zo). Het moet dus zelfs ook nog opgenomen worden.
Die aflevering eindigt zo raar, meestal eindigt een episode met een geniaal lachmoment. Hier misde ik dat echt enorm.
Heb die laatste ook gezien. Het eindigt toch zo: Spoiler Dat ze aan het vluchten zijn. En dan die bus tegenkomen van hun team, en that's it. Zo ging het toch??