Ik ben net begonnen met deze serie. Gare zooi allemaal, het niveau werd al goed neergezet in de eerste ep. Achja, wel leuk, dat American Pie sfeertje.
Ik vond heel die serie gewoon briljant. Hij is nog vetter als je hem 's avonds met vrienden kijkt, in niet-nuchtere toestand (drug naar eigen keuze).
Ik kijk eigenlijk nooit echt series met m'n vrienden. Maar ik vind het sowieso wel erg leuk. De enige die ik ken die dit kijkt is nu bij seizoen 2, dus misschien kijk ik met hem seizoen 2. Dit soort dingen zijn altijd leuker om met meerdere te kijken. Laatst ook alle American Pie's en Austin Powers gekeken met wat vrienden. Dat is echt zoveel leuker dan dat je t in je eentje zit te kijken. Maarja, toffe serie dit. Bij sommige scenes echt hardop gelachen.
Aangezien ik laatst door een fout op een website de ene helft van S1 heb gezien, en daarna het einde van S2 snap ik iets niet. Wat is er.. [spoiler1]..met Shilo gebeurd? Hij verdwijnt bij mij gewoon uit het niets [/spoiler1]
Die christelijke QB is vervangen door RR... Shilo was een runningback en is inderdaad gewoon getransferred.