Toevallig vanmorgen om 5:30 met een dronken kop de eerste aflevering van seizoen 2 aangezet samen met wat gasten en dames. Pas toen het licht werd konden we elkaar weer normaal aankijken.
WTF staat ie al online?! Gauw downloaden dan. Officieel is de season premiere pas woensdagavond in Amerika.
Waar sloeg dat laatste stukje nou op? En dan niet de laatste scene, maar die preview voor de volgende aflevering. Daar hebben ze het over de volgende aflevering als "the season premiere", die woensdag uitgezonden wordt. Daarin wordt Thad gearresteerd en wordt Alex captain van het team. Op IMDb heet Ep. 1 ook "The Captain". Wat was dit dan?!
Bij mijn download staat er tamelijk groot links boven in; "Sneak Peak" Dus ik denk een soort pre-episode ofzo.
Dat zou wel echt heel gaar zijn. Net zoals dat ik het uitermate gaar zou vinden als die zus van Semmy er uit is.
Uh, doe mij anders maar Debra. Die zus van Sammy was echt een hel vond ik. Ik vind het ook spijtig dat je die volledige pic niet zag.
Ja maar jij doet ook niet meer mee. Zus van Sammy Erg schneu ja dat ze weg is, in deze epp dan igg. Hoop dat ze er nog wel in zit hoor!
De season première was wel aardig. Aleen wat ik nu niet snap... wat voor aflevering was die Dick Pic dan? Iets uit S03 wel lijkt me.