Eerste aflevering een 6,5. Daarna een stijgende lijn. Gaat langzaam weer richting het niveau van seizoen 3. Overall een heerlijke serie. Rothstein en Narcisse behoren ook tot mijn favoriete characters.
Blijft één van mijn favoriete series. Wat is er ook weer met Luciano en Meyer? Waar is Luciano? Rothstein blijft een baas! Vanavond episode 5 kijken.
Meyer en Luciano waren wat kleine gastjes in NY en begonnen toen met die heroine en kwamen zo een beetje onder Rothstein zijn vleugels. Luciano zal wel gewoon in NY zijn. Zo lekker episode 5 kijken.
Hij was er wel in de eerste aflevering toen iedereen bij Nucky was. Net episode 5 gezien en die was idd erg goed. Damn.
Spoiler Denk jij dat Eli de cops nu helpt? Hij is denk ik na Eddie wel de zwakste schakel in de hogere rangen van Nucky. Mickey was ook weer baas, trouwens.
Weet het niet. Spoiler Hij was wel dankbaar toen die thuis kwam en blij dat Nucky had geholpen. Hij zal wel geknikt hebben maar of die iets gaat doen is de vraag nog denk ik.
Ja, precies. Spoiler Hij heeft al eerder tegen Nucky samen gespannen, ik denk niet dat hij dat nog eens doet. Maarja, Will... Wel tof dat het drama-highschool verhaal zo belangrijk wordt voor het plot.
Btw ik ben net Chalky soms als zij begint te zingen. Zo awesome is dat dit seizoen. Die volledige liedjes.