[TV] Boardwalk Empire

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 8 dec 2010.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Nope, it's sarcasm! _O_

Toffe episode, word weer een tof einde!

Sent from my iPhone using Tapatalk

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van Alden held haha. Awesome episode.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Vind dit seizoen echt heel erg top. Sfeer druipt er vanaf en vind de tent van Chalky echt heel baas. Al, gaat ook helemaal los straks.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Mooie aflevering.

Snap alleen niet zo goed waarom O'Banion die bloemenwinkel heeft. Puur als dekmantel/witwasserij?

Ook begreep ik niet wie die gangsters waren die O'Banion uiteindelijk neerschoten. Heb ik iets gemist?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Over je spoiler ook wel mooi.

Is een andere bende van Southside waar die ruzie mee had. Dat is dus echt zo gebeurd zoals ze ook zeiden in die Inside video.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Frankie Yale is toch een hired gun van Capone?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah nu je het zegt. Dan hebben ze die Yale dus even bij Capone geplaatst in BW?
    Maar Capone zal nu wel niet blij zijn denk ik. Van Alden moest het doen want anders..

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Van Alden wou het gaan doen, maar Capone ging er al vanuit dat hij het zelf moest doen? Ben benieuwd. Van Alden ging wel helemaal los afgelopen episode.

Ik las trouwens ergens dat Yale bij Capone zat, wist het zelf ook niet direct te plaatsen.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja omdat die Yale eigenlijk niet bij Capone hoorde in het echt?
    Zoiets zeiden ze ook in die "inside" video. Dat ze een beetje fictie met historie mixen.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy crap waarom is BE zo insane goed. _O__O_
    Beste aflevering van het hele seizoen. Alles gaat los.

Dat stukje wanneer Harrow naar buiten komt en dan Chalky tegenkomt. Harrow kreeg awesome respect. :D Kan me alleen niet herinneren waar Chalky en Harrow elkaar van kennen? Gewoon via Nucky of heeft Harrow iets gedaan voor Chalky vorige seizoenen?

Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Boom! Wat een episode! Inderdaad de beste so far. Next week gaat helemaal los.

Torrio wil Al dood? Narcisse en Nucky samen werken, damn. Eli die Will nu niet meer gaat beschermen? Goddamn wat een episode. Had kippenvel bij de aftiteling.

Beste serie op het moment. Van 2013, imo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Torrio wil hem dood idd denk ik. Die opmerking die die maakte na de shooting ook. Je zag van Alden echt zo kijken van 1+1=2 dude. Dat van Eli gaat gaat wel een beetje weg denk ik. Hoover had ook geen interesse opeens meer in Nucky. Vond het wel mooi hoe ze Lansky even pakte. Maar het mooiste vond ik de ontmoeting tussen Chalky en Harrow. Vind Chalky awesome maar was wel even bang toen die in de auto zat haha.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nu de eerste 5 afleveringen gezien, echt het idee dat de serie er een stuk duisterder op is geworden. Elke aflevering
    wel een paar gruwelijke doden.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rustige aflevering dit keer. Nog maar eentje en die gaat wel weer los denk ik.

Wel zielig voor Gillian maar dat zagen we wel aankomen. Ben wel blij dat dat nu afgerond is.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Ik ben juist blij dat dat gebeurde, was er wel klaar mee eigenlijk. Volgende episode gaat het los, wel cool dat het nu in ep 12 gebeurd. Normaal is ep 11 de wildste.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik ook. Was ook wel klaar met haar. Maar dan toch het was hard op deze manier.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Ja, dat sowieso. Ik dacht echt dat er iets met haar gebeurde, maar toen viel dat tegen. Daarna als nog. Damn.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer bij. Ijzersterke serie is het toch. In dit seizoen leek het hoofdplot een tijdje op een laag pitje te staan, maar bleek uiteindelijk dat alle -op zichzelf losstaande - subplots het hoofdplot gingen vormen. Knap gedaan.

Chalky speelt echt in godmode ofzo, die man overleeft alles. 8) Ik denk overigens dat Nucky nu wel weet dat Eli de skunk is, of in ieder geval twijfelt aan z'n integriteit. Ten eerste omdat Eli woest werd toen zijn vrouw Knox beschreef en tweede omdat hij zo rustig reageerde op dat gedicht voor die high school crush (en daarmee dus bewezen werd dat hij niet in een stemming was waarin hij om alles boos wordt).

Geen idee trouwens of het wat betekende, maar toen Means zei dat er een skunk in the cellar zat, vroeg Nucky zo aan een gast 'are there any skunks in the front'. Antwoord: 'No they don't walk on sand'. Later in de aflevering zag je zo heel duidelijk Eli over het zand lopen. Dat zou dan betekenen dat Eli er niet mee doorgaat, maar ja, daar lijkt verder weinig sprake van te zijn. We gaan het zien.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Ik ben trouwens benieuwd wat Rothstein nog gaat doen!

Deel Deze Pagina