Weet iemand wanneer seizoen 2 komt? Zijn ze nog bezig met filmen en zo? =o (Ik zag steve buscumi net trouwens in de film Ghost World waar ie zo'n dorky rol speelt xD)
Heb nu 3 afleveringen gekeken en is weer ouderwets HBO kwaliteit. Qua gevoel vind ik het heel erg op de Soprano's lijken. Goede dialogen, sfeer en niet teveel actie, en als het er is is het prima uitgewerkt. Moet even rustig aan doen anders heb ik seizoen 1 zo afgekeken.
Moet zeggen dat het na aflevering 6 een stuk beter wordt. Was al goed maar dan begint de puzzel meer in elkaar te vallen en is het minder verwarrend soms, wie wie is.
Eerste seizoen afgekeken. En vond hem steeds beter worden met iedere aflevering. Seizoen 2 ga ik zeker wel kijken om te zien hoe het verder gaat.
Ben waarschijnlijk de enige die het kijkt. Eerste aflevering was weer goed. Begint rustig zoals Seizoen 1 maar je kan al goed zien wat er allemaal komt dit seizoen. HBO ftw.
Heb de eerste 6 afleveringen gezien en wil het eerste seizoen ook afkijken maar op de een of andere manier lukt het niet Vind het echt een hele vette serie maar haak toch steeds af en ga andere series kijken. Dit weekend toch maar weer eens proberen met een marathon
Bij Seizoen 1 werd het beter en beter per aflevering. Wat ik ook een paar post hierboven zei. Vanaf 6 beginnen al de stukje in elkaar te vallen en wordt het een rollercoaster.
Ben alleen totaal vergeten wat er tot ep 5 of 6 gebeurde. Maar klinkt goed natuurlijk. Dit weekend eindelijk wat tijd, dus ga zaterdag of zondag wel een dagje brakken met Boardwalk Empire
Spoiler Door die bom van Nucky die die Ier aan het maken was. Die 2 agenten die er toevallig waren waren daar omdat een van die gasten Van Alden daar eens naar gevolgd was en het eens van dichtbij wilde zien.
Blijft geweldig deze serie ook in seizoen 2. Kwaliteit straalt er gewoon af de hele tijd. Zeker door het acteren en de decors. En op de juiste momenten een versnelling of actie. Nee het verveeld nooit.
Ik volg het ook. Spoiler Darmody is niet echt handig bezig door een hit uit te laten voeren op die jood
Ja klopt, had al zon voorgevoel toen hij die Spoiler Wapens zag, maar hoe is hij nou aan de wapens gekomen, kent hij degene nou die die wapens in beheer heeft of heeft hij ze gekocht?