1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Boardwalk Empire

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 8 dec 2010.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Oké, zo ver was ik ook al. Ik dacht dat iemand ooit had verteld dat James vermoord was oid.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat iedereen dat wel weet. Daarom ging Nucky ook niet naar binnen toen die volgens mij Rosetti daar afzette bij dat bordeel. En toen keek zij ook met haat naar hem buiten op de stoep.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Can you break down a hundered"
    lol.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was idd de quote van de aflevering. :D

    Zou wel geniaal zijn als Nucky het lukt om Esther Randolph in z'n macht te krijgen en ipv hem de Attorney-General in de bak te krijgen.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Moet zeggen dat het tot op heden moeilijk wegkijkt. Net klaar met S01E06, maar mijn interesse vermindert meer en meer. Qua aankleding en sfeer is het geweldig, maar vooralsnog vind ik het niet echt boeiend/interessant. Gedeeltes met Capone zijn tof, maar de rest is nog wat rustig imo. Maak sowieso het eerste seizoen wel af, eens kijken hoe het verdergaat. Overigens mag die crackhoer van Nucky wel weg en die kaakmans van Alden is ook maar een vies mannetje. :+
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was vorige seizoenen ook zo. De eerste 6 afleveringen zijn altijd "saai" :)
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Seizoen 1 vond ik idd ook langzaam op gang komen, maar ik merk dat ik het wel relaxed vind om elke week een aflevering te kijken. Ik heb nooit meer dan 2 eps achter elkaar gekeken want dan voelt het inderdaad saai. Maar hou vol, want het wordt veel interessanter :)
    Vind ik anders bij dit seizoen erg meevallen hoor! Behalve die van vorige week heb ik elke ep op het puntje van m'n stoel gezeten!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook hoor. Maar het gaat meestal echt pas los na episode zes.
    Dat was het geval in seizoen 1 en 2. :)
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is waar.. Kan daarom ook niet wachten om straks ep7 te kijken :D
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    en die was boring
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar het uur vloog voorbij zoals elke episode. :)

    Gillian spoort echt niet. Even de look a like James verdrinken om zo hem dan te zien sterven wat ze heeft gemist bij de echte James. En nu kan ze het pas beseffen. Rosetti gaat dus nu helemaal los met de hulp van Joe. Hoop alleen dat we Chalky weer eens zien. Best raar dat die zo kleine rol heeft dit seizoen.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het echt een goeie aflevering anders. Alleen dat gedoe met Harrow hoeft van mij echt niet.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mjah, niet zo spannend maar qua verhaal wel lekker hoor. Rosetti is echt een baas, ik word blij als die gozer in beeld komt _O_
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Was het vermoorden van die knul niet eerder om juridische redenen?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor wat dan? :)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze werd toch door die gast onderdrukt, dat ze niet de baas van het bordeel was zolang niet bewezen was dat James dood is. Althans dat begreep ik eruit

    /edit: Oh laat maar, ik kijk net je video daar wordt het in uitgelegd :p
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar dat was het dus niet. Check de Inside clip. :)
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    It is on! _O_
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh yeah

    Had niet verwacht dat het zo ging gebeuren maar meer met een wapen zoals in seizoen 1. Moet zeggen dat ik Kent niet echt ga missen.

    Gillian is toch is slim. Was idd zo dus dat ze nu alle rechten heeft met de dood van "Jimmy" en ook closure voor haarzelf. En de confrontatie met Nucky was ook tof.

    Owen en Margaret zijn nu ook meer een getrouwd stel. Al vind ik haar ziekenhuis verhaallijn niet echt super. Maar ja ze moet er een hebben eigenlijk. :)

    Capone lijkt het langzaam over te nemen, nu Torrio veranderd is terug gekomen uit Napels.

    Van Alden was eindelijk pissed. Lol. Vraag me alleen af hoe het nou verder gaat met hem. Zie hem niet alleen maar alcohol verkopen en weer verhuizen hij moet toch weer richting Atlantic City gaan. Maar misschien is dat volgend seizoen?

    Hoop nog steeds dat Chalky terugkomt. Misschien met die nieuwe distillerie?

    Kan me ook nog steeds verbazen hoe vet de decors zijn ook voor kleine scenes. Ik bedoel dat decor op de vlees markt met Torrio en Capone. Ze hadden dat ook gewoon in een kroegje kunnen maken maar het is typisch Boardwalk Empire om dan zo decor te gebruiken.

    Lange post. Maar ja gebeurd zoveel tijdens zo aflevering hehe.
     

Deel Deze Pagina