1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Breaking Bad [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 7 aug 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha en de iets voorspelbaarheid ervan. Je wist gewoon dat dat ging komen. Maar alsnog awesome

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    _O_! Zit helemaal te trillen gewoon. Te awesome

je wist wel dat ze nog zouden komen dat moest wel

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Inderdaad, je weet dat er nog meerdere episodes komen, maar sowieso na het telefoontje van Hank was het gewoon, te voorspelbaar :+

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar

Waarom kwamen ze? Willen ze Walter laten koken, of hebben ze geconcludeerd dat Walter zn money daar moet liggen. Ik denk het eerste

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Gok ook het eerste, er is geen aanleiding dat zei kunnen weten dat daar het geld ligt.

Wel raar dat ze tegenover elkaar staan en dan niemand wordt geraakt, terwijl er 7 man aan het schieten zijn.

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat er ook een paar met shotguns aan het knallen zijn die een veel wijdere spread hebben dan normale guns, waardoor het helemaal raar is dat niemand geraakt is.:p

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Holy shit, vanavond kijken maar wil het liefst nu alle spoilers open klikken!!!

8. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Wat volgt denk ik:
    denk ook dat niemand geraakt zal worden. Want waarom Walt dan nog een m60? kopen.

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zenuwslopend. Man wat een aflevering. Wat een serie.

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik snap je laatste zin niet echt. Maar het telefoontje met Marie klonk voor mij echt als een soort gesprek dat ze elkaar later niet meer zien, ik heb dan ook echt het gevoel dat Hank het niet gaat halen

11. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Je ziet Walt in de flash forwards van S05E01 een m60 kopen. Waarom heeft hij die nog nodig, als Hank en Gomez dood gaan, dan gaat Heisenbergs geheim met hen hun graf in. Of Walt moet beef krijgen met Todds ooms. :eek:

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat dacht ik ook meteen. Kwam ook mooi uit dat hij tegen haar zei dat het nog wel even kan duren voor hij weer thuis zal zijn. Ik ben wel benieuwd wat er nu met Jesse gaat gebeuren. Aangezien het zo'n beetje 7/8 tegen 2 was moeten Hank en Gomez wel degenen zijn die het loodje leggen en wat dan? Prachtige serie.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cause family is off limit. Als hij Hank killt en Walter forceert om te koken zal Walter misschien later wraak willen nemen en koopt hij daarom die M60

14. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Wauw.
    Vanaf het moment dat Walt het sms'je kreeg met de foto van de opengemaakte barrel zat ik met een grijns op mijn gezicht gekeken en die kwam er daarna niet meer vanaf. Fantastisch gedaan.

Ik vond het trouwens wel grappig dat de neonazi's niet boeien hoe puur de meth is. Hehe.

Alleen een beetje jammer dat er in typisch filmstijl weer niemand geraakt wordt op het einde.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Net gezien, sick. Wat een bizar goede serie is dit toch.

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Yup ook net weer gezien! :)

Ik denk dat Hank en of Gomez inderdaad het loodje legt of gevangen wordt genomen. Zal wel weer totaal anders lopen dan je denkt!!

ARGH kan niet wachten..

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Maar om nu halverwege een shootout de aflevering te beëindigen? Flikker toch op man, dat vind ik een beetje overdreven. Heeft de serie ook niet nodig. Is spannend genoeg. Vorige keer ook al met Jesse en die benzine. Dat kon nog net, maar dit is echt belachelijk gewoon.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha wat een rare gedachte. Heb nog niemand horen klagen over de "cliffhanger". Vind het ook totaal onterecht

19. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Super aflevering, wel twee puntjes van kritiek:

1) Shootout aan het einde slaat nergens op. Er wordt geschoten met M4's en een AA 12 en niemand raakt gewond. (hadden ze gewoon korter moeten houden)

2) Walt trapt wel heel gemakkelijk in het plan van Jesse, ik had wel een wat slimmer 'schaakspel' aan het einde verwacht. Hopelijk komt dit nog.

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Maare ja hij laat ons wel weer een dikke week in spanning de klootzak :p

Deel Deze Pagina