1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Breaking Bad [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 7 aug 2013.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo hé, ik had niet verwacht dat er zoveel zou gebeuren deze episode. :eek:

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dat was me toch een aflevering _O_. Ongekend wat een serie. On-ge-kend.

3. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    De familie scenes zitten kijken met kippenvel en tranen in de ogen.

Walt en Skyler. Wat een acteer prestaties!

4. Seh

Seh Guest

Wow, wat een episode. _O_

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eén van de ziekste serie-afleveringen die ik ooit heb gezien.

Nog nooit zo zwaar meegeleefd. Dat hele normale leventje van hen zie je langzaamaan opgeslokt worden en dit is dan ultiem rock bottom. Walt is nu echt full Heisenberg. Het feit dat die transformatie heel realistisch heeft plaatsgevonden, maakt het echt angstaanjagend.

Dat knikje van Walt. _O_

En je zal maar je hele leven naar het irritante gestotter van je zoon hebben moeten luisteren, om vervolgens bij de eerste de beste mogelijkheid door hem verraden worden. Walt had hem nog iig op zijn bek moeten slaan. Maar goed, hij geeft nog om zijn familie. Dat zag je ook wel in de aflevering. Dus misschien niet full Heisenberg.

6. Seh

Seh Guest

Hij ging juist niet full badass aan de telefoon, hij wist dat er meegeluisterd werd en zorgt er voor met wat hij allemaal vertelde dat Skyler niet als verdachte wordt gezien. Althans, zo komt het op mij over.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Kan niet wachten om er vanavond met een goed glas Cognac voor te gaan zitten!

8. Seh

Seh Guest

Ik denk dat dit ongeveer het einde wordt:

Walt gaat terug om zijn geld terug te halen. Uiteindelijk denk ik dat Jesse 'wint' en achter blijft met al het geld en met enorme trauma's.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gave episode. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Kan wel verwachtingen hebben, maar ergens heb ik het idee dat het einde best onverwachts is (en dat hoop ik ook).

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij Jesse nog gaat bevrijden.

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Skyler en zijn zoon gaat hij killen. Hij saved Jessie en steelt zijn geld terug. En vertrekt dan definitief van de aardbodem.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    lol

13. Seh

Seh Guest

Waarom zou hij dat doen?

Zijn kanker is nog steeds terug, wat heeft hij aan dat geld?

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Second

waarom zou hij ook Jesse bevrijden. Welke aanleiding hebben jullie daarvoor. Nadat hij zo koudbloedig zei "You owe me Pinkman. ", knikte en hem vertelde over Jane.

Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    De vraag is,
    heeft Skyler dit ook door

16. Seh

Seh Guest

Natuurlijk.

We springen nu een jaar in de tijd, Skylar en de kinders zijn weg. Hij komt aan bij het huis met die geweren, hij is er achter gekomen dat the blue stuff weer op de markt is en Jesse dus nog leeft.

Ik denk dat hij op zoek gaat naar Jesse en de Neo-nazi's.

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Walt is zo erg geworden. Het zou mij niet eens verbazen als hij zijn kanker faked. Maar ja, we gaan het zien. Kijken of er nog wat gaat gebeuren met Lydia.

18. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Damn.

Gomez en Hank dood, Jesse mishandeld en gevangen, Walt Jr die het eindelijk weet, Skyler met het mes, Walt die Holly ontvoert en uiteindelijk Walt die een nieuwe identiteit aanneemt. Wat een aflevering zeg:eek:

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Of het was een impulsieve domme actie, of hij is juist geniaal en wist dat de politie mee zou luisteren wanneer hij Skyler telefonisch vrijpleit. Als Walt Holly niet meeneemt is de kans kleiner dat de politie meeluistert bij het vrijspreken van Skylar.
    In 5 seizoenen komt opeens alles samen 8)

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Walt Jr belde de cops. Hij moet wel hebben geweten dat ie er nu alleen voor staat en de cops daar is en men opzoek is naar hem en meegenomen kind. Meende te herinneren dat ie gelijk zijn batterij uit zijn telefoon haalde om daar niet meer mee te bellen.

Deel Deze Pagina