Zat toch wel met een leeg gevoel gisteravond na de aflevering. Echt een top einde ,maar gewoon zuur dat het klaar is.
Spoiler Begrijp mensen niet die klagen over de ‘ongeloofwaardigheid’ van die M60-truc, als je zoiets ongeloofwaardig vind had je al in seizoen 1 of 2 af moeten haken, daar zaten ook al ‘ongeloofwaardige’ dingen in. Daarbij is het fictie, geen realiteit. Vond het zelf iig een waardig einde van de serie, zeker als je bedenkt dat het begin van ’t einde al in ep14 begon.
Echt totaal niet mee eens. Ik vond Breaking Bad bijna altijd geloofwaardig overkomen, voor zover Amerikaanse TV-series slagen in geloofwaardigheid.
Ontzettend veel respect voor de laatste afleveringen waarbij ze duidelijk niet voor het meest gemakkelijke einde kiezen Spoiler Vol met explosies, constant actie etc.. Maar ipv daarvan kiezen ze voor een afgetakelde Walt in een vrij rauwe non-Hollywood setting. Knap ook hoeveel toffe details er ook weer in de laatste ep zat. Ik riep nog tegen mijn vriendin 'dat zijn gewoon 2 jochies met lasers!', ik zat er niet ver naast Alles bij elkaar een fantastische serie die per seizoen alleen maar beter werd. Genieten en zeker weer een keer opnieuw kijken.
Even the title of this finale being “Felina” was awesome for three reasons. It was an anagram of “finale,” the chemical breakdown above and the song El Paso that talks about a cowboy who fell in love with a girl named “Felina.” Meth was Walt’s Felina. Spoiler einde van Dexter Spoiler We hebben al Jesse bezig gezien in de laatste EP in zijn gedachten met hout. Wie zegt dat Jesse uiteindelijk niet ook een houthakker gaat worden?