Klopt het dat deze serie niet zoveel afleveringen heeft per seizoen? Ik zie seizoen 1 met 7 afleveringen??? Dat is ongeveer net zoveel als met The Walking Dead. Ik weet niet hoe de andere seizoenen zijn qua aantal afleveringen, maar ik wil niets missen als ik éénmaal ergens aan begin. Ik ben het eerste seizoen nu aan het binnenhalen namelijk en wil gelijk goed beginnen.
Dat is echt een 'love it or hate it' ep al vaker de discussie gezien en uiteindelijk is er ook geen middleground te vinden daarin
Het is inderdaad niet een hele interessante aflevering, maar hij heeft toch wel toegevoegde waarde. Dat zie je later in de serie terug: Spoiler In seizoen 4, als Jesse meegenomen wordt naar Mexico, is ie ook heel erg pietje precies met schoonmaken en doet ie eigenlijk precies hetzelfde als Walt doet in hun eigen lab.
Spoiler je vergeet het allerbelangrijkste uit de aflevering, het bijna bekennen van Walt over de dood van Jane.... Ik zit bij het kamp ''topaflevering'' trouwens.
Inmiddels bij ep6 met seizoen 4. Blijft vermakelijk, maar reuze spannend vind ik het (nog) niet echt.
Ben nu bij S1 EP5, maar kan er nog niet echt inkomen. Stijl doet me toch een klein beetje denken aan Malcom in the Middle en dat is niet vanwege Cranston. Het is een beetje drama, beetje actie, aparte humor. Benieuwd hoe dit verder gaat, maar als ik echt los wil met die serie moet die wel meer gaan boeien. Het pakt mij nog niet zo.