Spoiler Season 4, episode 11. Hoe Ted Beneke rent, struikelt en vervolgens zijn nek breekt. Ik lig iedere keer weer helemaal plat van het lachen. Die koppen van die 2 van Saul, prachtig.
Fucking varagids. Mn ouders willen nog heel Breaking Bad kijken, denkt de varagids leuk te doen en spoilt in 1 pagina even het hele verloop van de serie. Wtf is daar leuk aan? Is toch pure verneukerij voor de mensen die het nog moeten gaan kijken. Dat je er een artikel over schrijft is prima natuurlijk, maar vol met spoilers douwen is gewoon triest.
Je moet natuurlijk niks lezen als de serie voorbij is Heb het zelf trouwens ook gehad maar gelukkig werden er maar een paar afleveringen gespoilt voor mij.
Ok, vind het nog wel vergezocht, maar check onderstaande link eens met betrekking tot Breaking Bad en The Walking Dead. Ze vergelijken een theorie dat het in hetzelfde universum is en dat Pinkman en White de oorzaak waren van The Walking Dead. SPOILERS!!! http://www.hitfix.com/comedy/amc-ha...g-us-breaking-bad-is-the-walking-dead-prequel
In 3 weken de complete serie gekeken, geweldig Alleen kut dat het nu klaar is Edit:// Gelijk de tribute gekeken, letterlijk kippenvel, damn
Net klaar, afgelopen jaar op het gemakje alle seizoenen gekeken. Ben toch wel enigszins teleurgesteld in het laatste seizoen: Spoiler Voor mijn gevoel werden sommige scènes overhaast, of ontbraken er zelfs scènes die ik graag zou willen zien. Daarnaast "voelde" het laatste seizoen ook heel anders aan. Het was allemaal wel héél heftig, wat ik alleen maar toejuich, maar het kwam niet echt bij me aan. Het raakte met niet echt, terwijl veel dramatische momenten uit de eerdere seizoenen dat wel deden. Ook vind ik dat de serie plots niet meer "realistisch" is. Paar concrete voorbeelden: - De shootout tussen de nazi's en Hank/Steve waarbij enorm veel geschoten wordt maar niemand raakt iets, zelfs niet met machinegeweren en shotguns. - Steve Gomez die opeens dood ligt. - Jesse die het tot twee keer toe lukt met een paperclip zijn handboeien los te maken. - Iedereen die het prima vindt dat Walt zomaar "stopt" met de business. Zulke dingen halen me echt uit de beleving. Mááárrrr: bazige serie. EDIT: damn dat Ecstasy of Gold filmpje is geniaal!
Punt 1 is oh het einde van E13 geloof ik, punt 2 op het begin van E14, echt direct er na. Daarom vond ik het suf. O ja, nog iets: Spoiler Jesse die zelfstandig uit dat kooi klimt. Hoe dan?! Hij wordt al maanden vast gehouden en slecht behandeld... dat hij kan hangen aan de tralies vooruit, maar hij kreeg dus het luik open (dat naar boven scharniert) én hij klimt er uit? Right... De schrijvers hadden toch wel iets anders kunnen bedenken om die nazi's te laten flippen?
Afgelopen week kwam er ook een einde aan bij mij en wat een rollercoaster ride was het toch. Mooie serie en toch wel een van de beste die ik ooit heb gezien!
Meer dan geweldige serie! Enige opmerking die ik wil maken is dat er voor alles in de serie ruimschoots de tijd word genomen, zijn enkele aflevering bij waar je totaal niks vooruit gaat qua verhaal, maar tegen het eind aan gaat het opeens wel allemaal heel erg snel. Dat vond ik wel een beetje jammer... (misschien kwam dit gewoon omdat ik niet wilde dat het zou stoppen, kan ook) Maar goed, als totaal vond ik het echt geniaal! Thema, personages en het verhaal met al zijn plottwisten vond ik allemaal even goed. Zeker een serie die nog een keer helemaal overnieuw gekeken zal worden, dat weet ik zeker!