Daarom stop ik er ook mee. Blijkbaar zijn er nog wel goede dingen aan de serie, maar zie ik die niet eens meer. Dan heeft het weinig zin om nog door te kijken.
Mag wel weer iets over deze serie gezegd worden vind ik. Net eerste paar afleveringen van seizoen 7 zitten kijken en ik blijf het echt mooi vinden hoor. Hank blijft een baas en Charlie nog steeds dezelfde vieze held als altijd. Tot nu toe vind ik de nieuwe personages die dit seizoen aan de serie zijn toegevoegd beter dan in de vorige paar seizoenen. Levon doet me alleen erg denken aan Jonah hill...
Eindelijk weer een toffe aflevering. De hele scene bij het zwembad, geweldig. Begin die plofkop van een zoon ook nog geinig te vinden.
Zwembad? Ik heb geen zwembad gezien.. Spoiler ep ging over Levon en z'n prostitute, toch? Of loopt Canada achter?
Heb nu alles opnieuw gezien. De laatste eps van seizoen 7 moest ik nog zien en zojuist gekeken. Vreselijk einde aan een imo prachtige serie. Seizoen 6 en 7 zijn alleen vreselijk slecht. Ze hadden beter het einde van seizoen 4 kunnen gebruiken voor het einde van de serie imo.