Californication en Entourage kan je buiten de setting om ook niet echt vergelijken. Bij Entourage is wat je ziet en hoort gewoon wat het is, er zit niks achter. Gewoon vermaak en that's it. Californication moet je nog gewoon doordenken, en het is allemaal wat droger. Maar beide series zijn gewoon erg goed
Maar ook bij Californication ligt de seks er wel erg dik bovenop. Zoals tijdens de testrit met zijn Porsche..
Komt omdat de eerste 2 episodes gelekt waren, en nu pas in Amerika net de 2e officieel is uitgezonden
Pff, ziet er prima uit als ik mag zeggen. Geen smaak zeg ik dan maar 't Is trouwens ook de dochter van Susan Sarandon.
Hebben meerdere mensen problemen met aflevering 4? Ik probeer de EZTV release van mininova.org te downloaden zoals ik dat altijd doe. Alleen elke keer als ik die torrent open, slaat Vuze helemaal op hol.
Heb eergisteren (?) voor het eerst deze serie keken. Aflevering was op Comedy Central en die dude had zich laten castreren. Vond het aardig om naar te kijken. Geen idee welke aflevering en van welk seizoen dat was. Misschien gewoon eens rustig bij seizoen 1 beginnen.