1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Chuck

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 10 jan 2011.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177

    Chuck

    [​IMG]


    [gb]Wat is Chuck?[/gb]

    Chuck is een Amerikaanse televisieserie gemaakt door Josh Schwartz en Chris Fedak. De serie heeft in Amerika een Emmy Award gewonnen.
    De serie is op 24 september 2007 voor het eerst uitgezonden door NBC in Amerika. Het tweede seizoen van Chuck ging op 29 september 2008 van start en momenteel wordt het vierde seizoen uitgezonden. In Nederland is de serie te zien vanaf 10 november 2010 bij Comedy Central.

    Even een mooie quote van wikipedia:



    Even samengevat: Chuck is een computer nerd die bij een elektronica zaak werkt. Op een dag krijgt hij een mailtje van een oude vriend van Stanford. Als hij dat mailtje opent krijgt hij in een keer een heleboel informatie binnen. Die informatie hoort hij natuurlijk niet te weten met als gevolg dat de CIA achter hem aan zit. Dit is natuurlijk wel heeeeel kort door de bocht, dus kijk nou maar gewoon een aflevering!

    [gb]Wanneer komt Chuck?[/gb]

    Chuck komt momenteel (in Nederland) alleen op Comedy Central. Iedere woensdag heb je een aflevering om 22:30, en dezelfde aflevering wordt zaterdag herhaald om 22:00.

    In Amerika komt Chuck iedere maandag op NBC.

    [gb]Filmpjes van Chuck[/gb]



    Meer filmpjes later.

    [gb]Mijn mening[/gb]

    Ik vind Chuck echt een geniale serie. Ik zag de eerste 7 afleveringen op Comedy Central, en vond het vrij vermakelijk. 1 aflevering per week is natuurlijk niet genoeg, dus dan maar via internet. Ben inmiddels bij Seizoen 4, aflevering 10 (de laatste to nu) en heb nog lang niet genoeg. Ik zou zeggen: download gewoon even de eerste aflevering, je zult er geen spijt van krijgen ;).

     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet! Eindelijk een topic! Was zelf al benieuwd bij welke ep je was. :9

    Ikzelf ben bij S01E15 en kan zelf ook geen genoeg krijgen. Na seizoen 1 ep 10 word het allemaal veel uitgebreider met meer plot twists en shit. Geweldige serie. :)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Slechte startpost. :+
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik ben nu bij 17. Wel irritant hoe ze iedere keer weer zo'n kut einde hebben.

    En jezus, wanneer

    Gaan chuck en sarah nou eindelijk wat 'doen'. Jezus. Ze zijn gewoon voor elkaar gemaakt (duh).


    Overigens is Ellie echt de perfecte vrouw! _O_

    Edit: @Modder, shut up. :+
     
  5. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Mist veel shit inderdaad, maar ik ben zelf vrij bekend bij de serie dus de startpost maakt me niet veel uit. Voor iemand die de serie nog niet kent zou het wel een beetje vaag worden, ja. :+
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Jajajaja, kijk later wel weer. Wat mist er dan precies, dan voeg ik het wel toe. Ik wilde in ieder geval het Kutmoment, of Gruwelijk blij topic niet steeds vol lullen over Chuck.
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien paar trailers, zendtijden, cast, aantal seizoenen etc.?
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Als deze episode klaar is zal ik het doen. :+
     
  9. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    En haal die quote effe weg. Krijg effe paar enorme spoilers naar m'n hoofd. Zit nu in S2E11 en wist die dingen die erin staan nog niet. Ben maar gestopt met lezen, maar toch bedankt :D!
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ben vorige week woensdag begonnen met kijken en ben nu al bij S3E14 :+. Geniale serie, kijk nu al tegen het moment op dat ik echt moet gaan wachten op de volgende afl. :'-(.
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Oh dat wist ik niet! Zelf nml niet gelezen. Doe hem wel in een spoilertje.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vanmiddag eerste episode gekeken, wel aardig en ga het wel een kans geven. Mijn focus gaat nu eerder uit naar HIMYM, een aflevering Chuck = twee afleveringen HIMYM = een aflevering HIMYM = al legendarischer. :cool:
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zit je bij S01E17? :+

    Anyway, wat in jouw spoiler staat is wat voor mij seizoen 1 en 2 echt geweldig maakt.
    Die combo tussen humor, actie en drama is echt fantastisch!
    De aflevering waar jij op zit te wachten is heerlijk.. zwijmel.
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Oeps, seizoen 2 natuurlijk. Net 17 afgekeken en ze flikken het iedere keer weer he.

    Even...

    Net met Orion enzo. Dat die 'general' die intersect gewoon liever in Chucks hoofd houd. Iedere keer gaat het net goed tussen Chuck en Sarah, kust hij/zij weer iemand anders. Damn :+. Ook heerlijk hoe Casey ALTIJD doet.


    En ook iedere keer weer hè: ''Chuck, stay in the car/van/room'', even later hebben ze hem weer 'ontvoerd' en mogen Casey en Sarah het weer oplossen.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik zou dat Wikipedia uit de startpost trouwens niet lezen.. Is een samenvatting van alle 4 de seizoen tot dusver! Dikke spoilers als je nog niet bij S04E10 bent ;).
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vind het een leuke serie ik heb alleen nooit de drang om verder te kijken wat ik bij andere series wel heb..
    Heel apart, zit daarom ook nog steeds bij seizoen één. :eek:
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik volg op dit moment HIMYM, TBBT, Simpsons, FG, AD, SP, Futurama en Chuck (en ben van plan Dexter te gaan volgen), en ik vind ze stuk voor stuk geweldig, maar Chuck staat bovenaan bij mij.
    Ik ben nu bij S04E04 en ben van plan binnenkort weer verder te gaan na 2 weken zonder.
    Ik hoop dat NBC er ook nog een seizoen 5 aanplakt.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Chuck is ook geen sitcom he..
    Dus vergelijken met HIMYM is een beetje schuin.

    Maar voor mij is Chuck ook mijn favo serie die ik volg.
     
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Tyrant zou jij nog ff dé links kunnen sturen? Van S1 en S2 graag!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558

Deel Deze Pagina