Ben net begonnen, meteen de eerste 2 bekeken en de derde is aan het laden, zeer verslavend inderdaad. En ook leuk omdat het verhaal zich (na 2 afleveringen dus) zich rond niet teveel personen spelen, maar je wel weet dat er uit alle hoeken wat bij kan komen Nu klaar met ep4, hij was genius, denk dat ik binnen een week bij seizoen 4 ben
Hahah, seizoen 2 is ook gaaf. Nu bij aflevering 9, super verslavend. Kijkt zo lekker weg en Spoiler CHUCK doe nu is wat met Sarah, she is hot!
Er zit een goof in episode 1 van seizoen 2. Spoiler Wanneer Chuck zich klaar maakt voor de date wordt er aangebeld en denken hij en z'n zus dat het Sarah is. Dan is het Morgan en even later zie je Chuck weggaan bij Sarah's appartement waar ze haar gun liet liggen. Het is dus vaag dat hij moet worden opgehaald thuis maar hij dan bij haar voor de deur weggaat..
Ik van plan om in de volgende vakantie Seizoen 1 t/m 4 achter elkaar te kijken, non-stop Kijken hoe lang me dat gaat kosten.
Ok toch maar verder gegaan met seizoen 4 en de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik gestopt ben op een wat doods moment, maar dat de serie daarna de draad weer fantastisch oppakt. Damn de laatste 2 eps waren fucking episch. Net de laatste 4 episodes achter elkaar gekeken en de show delivers once again! Al vind ik wel dat seizoen 5 wel (en dat wordt het gelukkig ook) de laatste moet zijn. Maar fuck wat is er veel mogelijk
Oh man, ik vind dit zo'n geweldige serie. Elke aflevering eindigt zo tof. De muziek is zo tof. Casey is zo'n baas. Damn, ik vind het echt gaaf haha.
Well spoken my friend. Beste serie die ik ooit heb gevolgd, heb er niet veel gevolgd maar dacht dat Prison Break niet te overtreffen zou zijn, dit is dan wel een totaal andere serie maar alles klopt gewoon. Had net echt goosebumps aan het einde van se02 ep14. Vond het ook geniaal toen die ene nerd (de champ van het arcade spel) aan Awesome vroeg: Was there something in your life that you really wanted.. but couldn't get? Awesome: uhm.. no.
Die heb ik straks ook gezien, had precies hetzelfde. Zo vet op dat nummer, ik zat hier ook echt te shaken. Super gaaf! Cole is ook een bazen spion
Van ongeveer 12 t/m 16 (S4) vond ik het niet zoveel aan eigenlijk. De echte schurk mistte een beetje .
Ik was een anderhalf jaar geleden afgehaakt met deze serie, de laatste die ik had gezien was S03E09. Spoiler Die aflevering waar Morgan uitvindt dat Chuck een spion is. Maar vanmiddag weer opgepakt. Kijkt wel lekker weg. Ik vind 't nog steeds niet spectaculair, maar ik denk dat ik t wel af ga kijken. Ook chill dat ik nu weer aardig wat heb om te kijken.
Ben nu klaar met seizoen 2, vind het jammer dat Spoiler het vertrouwde 'kleine wereld' gevoel weg is, je had eerst Chuck's huis, de BuyMore en de yoghurtstand als vrijwel enige locaties, dat gaf echt iets speciaals aan de serie, nu wordt alles ruimer wat toch iets minder fijn aanvoelt, wel weer genoten van alle afleveringen, was even bang dat Casey dood zou gaan/opgenomen zou worden in de voorlaatste aflevering. Vraag me af hoe Chuck zijn kung-fu gaat invullen Probeer me niks van se3/4 te vertellen please, voor deze serie wil ik echt niks weten wat ik nog moet zien, ik vond het al kut toen ik de naam las van episode 20 in seizoen 2 Spoiler vs. the first kill