Casey: 'Thanks for the coffee, just the way I like it: black and bitter'. @Prozack, dan dat is wel wat anders dan in de serie Vond de jonge Jill leuker dan de volwassene.
Hoever ben je nu? Ik ben bij SE3EP3, maar ik vind het minder verslavend werken nu. Misschien omdat Spoiler Sarah en Chuck 'afstandelijker' doen, ik vond het in de eerste twee seizoenen wel schattig haha.
Vond de eerste 2/3 ep van 3 niet zo leuk lag aan verschillende factoren. Nu vind ik het weer leuk, seizoen 1 is qua kleinschaligheid onovertroffen maar het is nu heel aangrijpend. Je kan je echt inleven in de personages (behalve aan Casey natuurlijk) Ben nu bij se3 ep9, episode 8 is echt heel erg goed. Spoiler alleen wordt je er niet erg blij van Epicquote se3 ep9: Spoiler Morgan: 'That was incredible you are like Bruce Lee van Damme Segal al rolled up in one' ep9 is zeker de beste van seizoen 3
Iedereen doet het ook precies hetzelfde he. Net als ik, aflevering kijken: "Oh shiiit, dit is vet!", en dan vol addicten totdat je alles gezien hebt.
Net se3 ep13 gekeken Spoiler Hoezo zijn ze daar niet gewoon gestopt Het is echt een perfect ending, ik kan beter gewoon stoppen met kijken nu..
Jep ik heb deze serie ook weer eens opgepakt na 1,5 jaar. Vandaag had ik echt geen ruk te doen, dus maar 7 eps gekeken. Het is toch wel weer een vermakelijke serie. Kijkt altijd lekker weg. ^^
Begin seizoen 4 heeft van die irritante cliffhangers Spoiler Vind dat de moeder van Chuck wel slecht gecasted is
Heeft iemand een stream voor se4 ep7? kan niks vinden en werd ergens halverwege afgekapt vanwege tijdslimiet..
Is nog niet aangekondigd. Maarja, hoe lang is het nou alweer afgelopen? Een maand? Zal wel nog een klein jaartje duren. Achja, over een maandje weer Breaking Bad, en daarna weer andere leuke series. Dus ik zit wel gebakken.