Oh, ik moet echt verder kijken. Alleen ik kom echt niet door het begin van seizoen 3 heen, ik vind het helemaal niet zo leuk meer. Wordt het daarna echt beter of blijft het deze lijn houden?
Ja, eerste 3/4 ep zijn niet leuk, daarna wordt het weer leuker. Alleen zal de verslaving van se1 en 2 niet meer terugkomen (tot nu toe)
Als ik dit filmpje zie krijg ik weer helemaal zin om weer eens Chuck te kijken. Aankomende vakantie maar eens alle afleveringen achter elkaar kijken.
Zit in de afkick mode, wat zijn suggesties voor series als deze? spanning en humor (weet dat dit een grote database is) Sarah Lancaster is trouwens zwanger.
Juist niet, ken weinig series die zoveel humor hebben maar toch ook echt veel drama invloeden hebben en ook nog eens dikke actie en spanning.
Ook weer verder gekeken, paar eps gedaan en ik hou van de eindes. Zo tof, met de muziek en hoe de drama er in naar voren komt. Spoiler Chuck en Sarah moeten samen komen, al die andere dingen zijn stom
White Collar is wel een goede tip. Heel ander verhaal natuurlijk maar ook humor en wat actie en het kijkt verdomd makkelijk weg.
Net het einde van episode 14 van seizoen 2 nog een keer gekeken. Geweldig. Echt jammer dat het in seizoen 3 niet meer zo word. Ik had echt kippenvel bij die eind scene.
Ja, seizoen 3 episode 12. Spoiler JAAAAAAAAAAAA, Sarah wil weer met Chuck terug, jaaaaaaaaa. Beter gaat Daniel weg, hij is vervelend. Casey is een held. Grr. edit: oh, enthousiasme
Ik ben verslaafd. Geweldige serie, ben nu bij seizoen 1 aflevering 5. Kan alleen seizoen 2 niet in HD vinden (nzb), 1 ook niet maar daar heb ik gewoon een DVD5 van gedownload. Sarah Lancaster & Yvonne Strahovski
Hahaha, dan krijg je leuke dagen de komende tijd als je verslaafd bent. Zit er ook weer helemaal in nu, super! Net aflevering 14 gekeken van seizoen 3! Spoiler Off the record. It's about damn time. [yt]kMWdaQ0OvVU[/yt] Mijn god, mijn god, oh nee aah. Aflevering 18. Spoiler Wat gebeurd er allemaal. Wow, intens. Verder kijken
Beste. Aflevering. Hahah, de Lost-reference in aflevering 17 van seizoen 4. Spoiler Die kaart van Vivian met 4815162342, en de bank manager Eindelijk bij. De laatste afleveringen zijn pure epicness. Mijn god.
S3 vandaag afgekeken. Serie wordt steeds beter, ze begrijpen gelukkig dat sommige onderdelen te irritant zijn om door te zetten ^^ S4 vanavond/morgen dan maar
Seizoen 4 vond ik nog een heel stuk beter dan 3. Van alle seizoenen vond ik 3 het minste. Dat vond ik veel minder lekker lopen. Ben benieuwd wat ze in seizoen 5 nog krijgen.
Bijna S4 af. S4 vind ik vooral goed omdat het niet constant over de grote bad guy gaat; er zijn vaak tussenepisodes waarin gefocused wordt op andere dingen. Enige nadeel is.. dat ik nu met het nieuwe serie-seizoen 9 series moet gaan volgen
Yeah! Zo even kijken! Misschien even de laatste ep van S4 nog een keer kijken, ben alles een beetje vergeten