1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Chuck

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 10 jan 2011.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Het was een aardige ep, op zich. Niet heel erg boeiend. Alleen het einde was interessant.

Ik ben echt benieuwd hoe het gaat worden, wat moeten ze van Chuck? Waarom moet hij falen? Waarom is hij zo belangrijk?

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Vrij standaard allemaal, maar niettemin paar keer moeten lachen. Heb sowieso echt een zwak voor deze serie. Krijg altijd een enorme smile op mijn gezicht als ik alleen al het intro muziekje hoor :)

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik krijg een smile op mijn gezicht als ik Sarah zie :)

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Big smile deze ep :)

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Idd, holy shit _O_

Ep was leuk!

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zeker als je de serie pas net kent en in die verslavendsflow van seizoen 1 en 2 zit, dan is het muziekje echt epic _O_

Was een leuke ep :)

Net de eerste ep van Grimm gekeken, de nieuwe serie die volgens mij van dezelfde makers is, ik had een feelgood serie verwacht maar het is eigenlijk niet uit te leggen. Het begin van episode 1 is niet zoals de serie continu zal gaan, je moet hem wel afkijken voor je kan oordelen. Ik ga ep 2 iig zeker kijken.

Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    In se5 ep2 zit serieus een personage dat Wesley Sneijder heet, (iig) de achternaam op dezelfde manier geschreven 8)

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, was me niet eens opgevallen.

Grimm is trouwens een volledig andere soort serie. De basis is horror met een klein beetje humor. Wel vermakelijk maar echt compleet anders dan Chuck.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Bij een flash in het midden van de ep pauzeerde ik hem en stond er zelfs 'Wesley Sneijder' op die manier geschreven _O_

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Heerlijke aflevering! Abed :lol:

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En Shirley. Wel vaag, twee van Community. Jammer dat de rest ook niet voorbij kwam.

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Abed was ideaal voor de rol en Shirley was gewoon als extra grapje, ze moeten het niet pushen ;)

Vanaf de hack-off wordt de episode leuk :)

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Wat is Chuck toch een geweldige serie _O_

Ben bij met de episodes, gister de laatste gewoon gezien, maar ik zag gisternacht nog een oude aflevering op Comedy Central. En gelijk bij die aflevering wist ik weer waarom Chuck zo geweldig is, en kreeg ik gelijk zin om alle afleveringen weer opnieuw te kijken, wat ik zo ga doen.

Welk stukje ik dus zo geweldig vond:

[spoiler1]Kerst aflevering. Het ging dus om het einde wanneer Chuck ziet hoe Sara die fulcrum agent doodschiet, mijn hemel wat een prachtige scene _O_[/spoiler1]

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik had bij alle oude Chuck episodes altijd:
    Dat ik hoopte dat Chuck bij Sarah kwam, elke kleine ding dat hem bij haar in de buurt bracht. Zoals die Fulcrum-schiet scene, die scene in seizoen 2 in de Buy-more met Toto op de achtergrond. Serieus, dat waren momenten dat ik van de serie hield. Net als die ene episode dat ze echt bij elkaar kwamen. En natuurlijk op de helft van seizoen 4, dat alles op zijn plek viel. Geweldig! :thumbs:

15. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Inderaad, epic gewoon.

Overigens net klaar met Seizoen 1. :)

Wat ik trouwens de beste stukken uit de serie vind:

[spoiler1]Als Chuck aan Ellie en Awesome vertelt dat hij een spion is, en eindelijk laat zien wat voor een baas hij is, prachtig gewoon. :D Of wanneer z'n vader doodgaat, echt zielig. :mad: [/spoiler1]

Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Net de nieuwste gezien se5ep8

Heel erg leuk/mooi :)

Wel zat er iets in wat totaal onlogisch was:
    Wanneer Sarah in dat huis bij die ex-cia is hoort ze een baby huilen dus loopt ze er naartoe, ze gaf de baby 5 jaar geleden weg dus hoe kan ze nu nog huilen als een baby8)
    Beetje dom dat ze zich zo in de val laat lopen..
    De scene dat ze die dude vermoord is wel mooi, gewoon echt moord wat je niet veel ziet van de good-guys, alleen is het dan weer wat vergezocht dat Chuck en Casey die 5 kleerkasten in elkaar tikken :+

De volgende ep komt morgen :)

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jup, en overmorgen te downloaden.

Dat van Sarah schoot me ook meteen te binnen toen ik de aflevering zag. Sloeg werkelijk waar nergens op. Maar Chuck en Casey hebben wel vaker ondanks dat ze in de minderheid waren iedereen neergemept?

18. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Haha, zitten soms wel wat onlogische dingen in, maar maakt me niks uit! Episode 8 was leuk. :)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.780
    Lol, Lupe.

20. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist begonnen aan seizoen 5, valt toch tegen.

Kan iemand mij vertellen of het nog beter wordt?
    Morgan de intersect? .......

Deel Deze Pagina