1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Chuck

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 10 jan 2011.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Zeker één van de beste series die ik ooit gezien heb. Ik word gewoon vrolijk van Chuck, vind het echt een heerlijke serie. Het einde was heel erg tof. Heb zo vaak momenten gehad dat ik helemaal op ging in de serie, dat ik zo erg mee leefde. Heb ik verder alleen bij Lost gehad. Geweldig.

    Met Jeffster, Mary, Beckmann, alles. Vond het alleen jammer dat het niet eindigde bij het huis met de rode deur. Misschien is het ook wel beter dan zo'n cliché einde. Ben tevreden met hoe het nu feel-good is afgelopen.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Eindigen in het huis met 'the red door en the white picket fence' zou enorm voorspelbaar zijn geweest en bovendien inderdaad cliché. Ze hebben er een leuk einde aan weten te breien.

    Leuke serie, maar ik vond de eerdere seizoenen toch wel wat beter dus ik ben blij dat het verhaal nu af is.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Met moeite de laatste afleveringen doorgekomen, laatste seizoen was gewoon echt niet goed genoeg.

    Ah well, blij dat ik toch alles gezien heb, en het einde was goed genoeg om de serie af te maken.
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Binnenkort maar de laatste 5 eps kijken. Vermakelijke serie, maar er zijn gewoon zoveel betere series. :)
     
  5. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste seizoen was ongeloofelijk slecht en saai. Wel jammer, want ik had echt ontzettend veel genoten in het begin van deze serie. Kreeg wel een nostalgisch gevoel toen je in de laatste aflevering een paar flashbacks zag. Al met al vond ik het een vermakelijke serie om naar te kijken, ondanks seizoen 5.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het gewoon een goede afsluiter. Wat ik al zei, het is niet de beste serie, maar het was gewoon erg vermakelijk om te kijken. En inderdaad die flashbacks waren erg leuk. Het is ook echt alweer 4 jaar geleden dat ik begon met kijken. Pfff, wat gaat de tijd toch snel. Misschien binnenkort de pilot weer ff kijken voor de grap. Doe ik meestal als ik een serie af heb gekeken. Vooral omdat er nooit echt in zit als je de eerste aflevering kijkt.

    Maar ik vond het een leuke serie, leuke personages, en Yvonne Strahovski en Sarah Lancaster zijn al reden genoeg om te kijken. :+ Ik ben blij dat ik deze serie heb gekeken. :) Zo'n gevoel had ik niet met Lost, kut einde. :9
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Moest bijna huilen, einde van een epic serie.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Damn it nu moet ik hem dus ook af gaan kijken. Tot en met seizoen 4 echt trouw gekeken, supervette serie!
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik deed over seizoen 5 langer dan over seizoenen 1 en 2 samen, dit kwam met name omdat er amper goede streams staan op TVduck maar ook omdat het gewoon een minder seizoen is. De laatste 2 episodes maken een hoop goed.
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil nu eigenlijk wel beginnen met deze serie :+ Iemand die een goede download link heeft voor de eerste seizoenen? :)
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    icefilms.info
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Seizoen 5 is nou niet echt... geweldig te noemen.
    Ben nu pas bij aflevering 3, maar ik vind het echt een stuk minder dan de vorige seizoenen, wordt het nog wat leuker? :+
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    S5 was de laatste toch? :+

    Ik zou de serie sowieso afkijken. Het word in de laatste 4-5 afleveringen echt heel apart, op een goede manier.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vond het laatste seizoen ook moeilijk starten, later wordt het wel beter!
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Guys i know Kung Fu"
    Ik zag hem aankomen maar toch. :D
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh, ik heb hem trouwens vorige week al helemaal afgekeken, seizoen 5 viel wat tegen en het einde ook. Maar voor de rest is het zeker 1 v/d beste serie's die ik ook ooit gezien heb (ook al zijn dat er niet veel :+)
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2012
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Briljante episode!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol in seizoen 5. Met die gast Karl Sneijder en zijn zoon Wesley Sneijder. :D
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol ben nu al een maand bezig om seizoen 5 af te kijken. Heb de eerste 4 seizoenen te snel gekeken en ben dus een beetje Chuck moe denk ik. :)
     

Deel Deze Pagina