Oh ja, Subway ook . Net Ep 11 van Seizoen 3 gekeken. Spoiler Natuurlijk super lame dat Casey civilian is. Die Shaw vind ik ook maar een klootzak. En tja, ik weet het niet. Vond seizoen 2 toch iets beter. Heb het gevoel dat ze alles een beetje herhalen...
In S04 hebben ze opeens allemaal een Windows logo op hun laptop, heerlijk . En die ene grap met Zune, haha wat droog was dat.
Vond anders ook geniaal toen Chuck zei: "Yes, Charles Carmichael always comes (cums) quickly." En dan met die grote grijns van hem erachter aan, droog. xD
Ja, mij viel het ook al op. Net bij S3E15 (ofzo) gekeken. Even geen zin om er wat over te posten, maar natuurlijk .
Jullie gaan echt ziek hard Je moet ook geen 15 afleveringen per dag kijken, anders moet je afkicken als je daadwerkelijk bij bent .
I know, i know, maar ik MOET gewoon nog een episode kijken. Verslavend . Haha, net S3E15 (?) gekeken, en even een mooie quote: ''But off the record, it's about damn time''. General
Dit is niet leuk! ALLEEN LEZEN ALS JE S3E18 HEBT GEZIEN Spoiler Chuck's vader dood? WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?
Ben nu ook hardcore aan het inhalen. Heb het 2 dagen geleden gedownload en zit nu bij S02E08. Gelukkig zijn er nog meer dan genoeg afleveringen
Ik nader dit punt ook. Zit na ongeveer anderhalve week op S4E5. Nog een paar afleveringen en dan moet ik weer wachten...
Net de laatste tot nu, episode 10, gezien. Spoiler Guys. I know Kung Fu. Again. Yeeeeuuuhh! Edit: Respect als je zo'n Buy More polo koopt http://www.nbcuniversalstore.com/?v=nbc_chuck&icid=nbcslider
Eindelijk, alles gezien tot nu toe. Wel kut. Nu ben ik zo'n beetje gewend om op zaterdag en zondag een Chuck marathon te houden, maar nu word het 1 ep per week.
Even de zendtijden en een filmpje aan de op toegevoegd, meer filmpjes volgen later. Overigens is Yvonne wel minder leuk met haar Australische accent, maar nog steeds super cute
Chuck komt in Amerika pas om 2 uur 's nachts ofzo dus dan maar wachten tot morgen. Damn, kan echt NIET wachten. Nu weet ik hoe een junk zich voelt .