1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Chuck

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 10 jan 2011.

1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Hij download hier niet bepaald snel! IK WIL CHUCK!

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ben ook begonnen met kijken. Heb nu 5 afleveringen van 1e seizoen gezien, en moet zeggen.. erg leuke serie om te kijken! Ook wel waard om een keer aan te schaffen.

Blijft het ook leuk bij de latere seizoenen? Vaak ga je dan merken dat ze echt iets moeten verzinnen..

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    De enige serie die ik kan opnoemen die ook nog écht goed is in latere seizoenen.

4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Amen. Het wordt er iig niet minder op.

NET EPISODE 11 KLAAR! YEEEEAAAAAAHHH!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Wij zijn niet echt geïnteresseerd in een statusupdate om het uur gast.. Dit wordt een beetje irritant.

6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Wat mij betreft wordt het beter. Vanaf seizoen drie is het voor mij leuker door de dingen die gebeuren
    zoals het feit dat Chuck zelf missies krijgt en de Intersect die 'm leuke abilities oplevert.
    Daarvoor was het allemaal maar een beetje so-so (alhoewel wel leuk genoeg om door te kijken).

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    S01 en S02 had juist weer die spanning tussen Sarah en Chuck, en betere Buymore humor.

8. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
  9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Net S11 gekeken en er kwam en mooie onverwachtse wending.

Over het algemeen wel een leuke ep. :)

10. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    True, al is dat vriendinnetje van Chuck in S03 wel \o/. En de Buy More is nog steeds wel leuk met de ontwikkelingen etc., maar inderdaad minder dan S01 en S02.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heeft iemand een idee waar ik een leuke Chuck poster kan scoren?

Deze bijvoorbeeld.

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Iets was Chuck wel heeft is een stabiele fanbase. De ratings van The Cape waren nu lager dan die van Chuck.
    Het komt er op neer dat zolang NBC geen 'goede' vervangende shows heeft, het best mogelijk is dat Chuck nog een extra seizoen krijgt. Wat ik ervan begrepen heb is dat de productiekosten van Chuck ook niet erg hoog zijn.

Ikzelf hoop in ieder geval ook op een 5de seizoen, maar we kunnen alleen maar afwachten.

13. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt inderdaad. Maar het vreemde is wel dat ze van 13 naar 22 naar 24 episodes gaan voor seizoen 4. Meestal houdt een lang seizoen (veel episodes) in dat ze ermee willen kappen. Zou zonde zijn als ze het gaan uitmelken. Maar de producer van Chuck heeft toch ook The OC en nog een bekende serie gedaan? Dus meerdere seizoenen is geen probleem voor hem.

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    The OC en Gossip Girl inderdaad.
    Dat ze naar 24 episodes zijn gegaan zou inderdaad op een cancel kunnen duiden, maar dan is het vreemd dat het niet door NBC officieel is gemaakt. Dus je kan dit van twee kanten bekijken.

Over dat uitmelken ben ik niet zo bang, ik verwacht dat de schrijvers best nog een (sterk/goed/leuk) 5de seizoen kunnen verzinnen. Maar ik ben in dat opzicht niet zo heel kritisch en vind het al snel goed/leuk.

15. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat nieuws over die 24 episodes is van 3 januari dus nog aardig recent. Misschien zijn ze aan het afwachten wat de kijkcijfers doen.
    Want die lopen elk seizoen gemiddeld met 1 miljoen kijkers terug. Maar er is wel een kans dat er een vijfde seizoen aankomt aangezien de nieuwe maandag serie nog niet echt aanslaan.
    Het is dus afwachten, voorlopig kan Chuck mij nog meer dan genoeg vermaken dus een vijfde seizoen is welkom.

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik hoop echt dat ze een vijfde seizoen maken! Wist niet eens dat dit zo was bij serie's 8).

Maar ik ben eigenlijk met alles blij. Als het maar om Chuck gaat :D.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    En zo lang Yvonne maar onboard blijft ;d

18. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik ook ja. Ze gaat in 2011 wel een film opnemen met Robert DeNiro en Jason Statham (The Elite Killer, waarin ze ook een spy agent speelt) dus hoop dat dat te combineren valt met een (eventuele) vijfde seizoen.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Series liggen best vaak stil, dus ik denk dat dat wel goed komt.

Ik ben echter bang dat ondanks DeNiro & Statham beide goede acteurs zijn, de titel en haar rol als 'spy agent' niet het recept voor een top film is :mad:.

Het goede nieuws, ik heb net een awesome poster van Chuck gevonden en besteld op eBay! /blij

20. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Heb je een linkje? Of was het er maar één?

Deel Deze Pagina