Fuuu, S03E01 had echt 1 minuut langer moeten duren. Ik had echt graag dat gevecht tussen Chuck en Casey gezien.
Sorry... Het is niet belangrijk ofzo hoor dus maak je geen zorgen. Maar... GODVERDOMME! Damn good episode (S03E02). Die verkleed scene met Sarah en Carina. Dáááámn girls. Godverdomme lekker godverdomme! OH MIJN GOD! Man, I love this show. Morgen zou ik eigenlijk de hele dag Chuck moeten kijken, omdat het dan International Day of Awesomeness is. EDIT: Ik doel dus op deze scene: [yt]A1vhfl1FYPk[/yt] EDIT2: Hm als je het zo los kijkt is het eik niet echt geweldig. Ik ging gewoon op in het (42 minuten durende) moment.
S03E03: [spoiler1]NOOOO CAPTAIN AWESOME!!! Niet op de International Day of Awesomeness!!!! [/spoiler1]
Dusky is enthousiast lijkt het wel Zal je alvast even teasen met het feit dat Sarah in een aflevering minimaal een minuut lang buikdanst in een erg sexy outfit Wat gebeurde er bwt in S03E03 dan? Kan me alles niet heel goed meer herinneren...
Nice! S03E03 is die aflevering waar [spoiler1]Captain Awesome het leven redt van een of andere generalissimo van een klein staatje en aan het eind wordt ie vergiftigd en nu lijkt ie wel dood.[/spoiler1] Maar ik kan er niet meer tegen. Ik kijk nu de volgende aflevering. EDIT: [spoiler1]Aaaah gelukkig hij is niet dood, alleen ontvoerd. Ik had het ook niet verwacht eerlijk gezegd.[/spoiler1]
Hehe ja klopt, ik heb vakantie. Net S03E17, zeer onbevredigende episode. EDIT: Season finale. Heftige shit. EDIT2: S04E03: Oh my f'ing G!! Ik wilde nu stoppen met kijken voor vandaag en dan [spoiler1]staat Chuck daar ineens met die ring!!! [/spoiler1]
DAMN YOU! S04E11: [spoiler1]Altijd die kutmissies! Nu moet ik zeker wachten tot de season finale voor het ja-woord! [/spoiler1]
[spoiler1]I know nothing Maar er komen nog genoeg leuke episodes hoor. Echt geen straf om season 4 te kijken[/spoiler1]
S04E12: [spoiler1]Damnit! Kut undercover shit!!! En nu moet ik ook nog eens naar bed ook nog![/spoiler1]
Dude ik heb álles in spoilers gezet. Dat was de eerste regel die ik niet in een spoiler heb gezet... en die verraad eigenlijk niets. Want je weet in series toch dat het áltijd goed komt, want anders kan de serie niet fatsoenlijk doorgaan. Mah gawd. Van mij mag ze de gehele serie verder zo rondlopen. S04E14 was het.
Haha klopt. Maar het is gewoon té verslavend! Ik heb het zo ff uitgerekend: In 13 dagen heb ik 49,7 uur Chuck gekeken, wat neerkomt op bijna 4 uur per dag Chuck kijken. Nu moet ik ff zelf zo'n vriendin vinden.
S04E18: [spoiler1]Lol @ dat pakje appelsap. Hoe dom was dat toen Casey dat gaf aan Chuck. Alsof ie een kleuter was. [/spoiler1]