Modern Warfare eindelijk gezien. Heerlijk, maar soms vind ik de humor best wel slecht of voorspelbaar. Kijken met een slokje op is best wel een pre. Verder geniale aflevering en als de serie in Nederland uit komt, dan denk ik dat ik voor het eerst in tijden weer eens een serie koop. Denk ik, lees dat wel goed.
Pretty awesome. Wel jammer dat we nog zo lang moeten wachten, ik had wel weer zin in Community! Ah well.
True, het voelt veel te serieus. Waar Community de ene na de andere geniale random aflevering eruit gooit. Jammer dat het is uitgesteld, ah well, dan beginnen we maar weer van voren af aan.
Ik zie niets anders op Comedy Central, laatst nog een Community weekend... En dat van een slokje ophebben slaat nergens IMO.
Ben inmiddels bij S01E17. Leuke serie wel. Trouwens, ik ben benieuwd of Jeff en Britta nog bij elkaar komen. Moet haast wel. Je ziet het gewoon aankomen. Ik kan ernaast zitten hoor. Maar het lijkt een beetje op Ted en Robin uit HIMYM, die zijn ook pas na 1 of 2 seizoenen bij elkaar gekomen.
Hahaha die paintball episode was zo fucking vet. Spoiler En Jeff en Britta mogen dan nog niet bij elkaar zijn, ze hebben het nu iig gedaan, dus dat is al 1 stap dichter bij mijn gelijk.
Oh mijn gód dat einde van de season finale was echt het állergaarste einde wat ze hadden kunnen verzinnen!!
Doet mijn vrouw ook altijd, ik ben meer gewoon m'n ballen uit m'n broek aan het lachen. En natuurlijk aan het genieten van Alison Brie
Toppie man. Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik het hoop. Ik zei alleen maar dat het in Community het er een beetje anders aan toegaat dan de meeste series.