[TV] Community

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 23 sep 2011.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is toch leuk? Ik lach ook de ballen uit m'n broek op grappige momenten hoor. Maar het is ook leuk om een beetje mee te leven / je een beetje in te leven in de serie, vind ik.

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    634
    Jeah, ik hoopte het ook hoor! Het is niet zo dat het me frustreert, like Chuck. 8) Vind het hoe het nu loopt prima!

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hahaha die zombie episode was echt epic!! :D Zombie outbreak met Abba op de achtergrond. :lol:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.797
    Welke aflevering van welk seizoen is dat? :9

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    S02E06 is dat. S02E09 is ook geniaal, met die fake guns.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    De serie wordt leuker met de episode vind je niet? Wacht maar tot de tweedelige paintball episode van seizoen 2. Die is pas geniaal :D

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha hoeveel paintball episodes zijn er? :p In seizoen 1 was er ook al 1. Die was best tof btw. Alleen wat ik wel mis in Community is een verhaallijn. Het zijn echt alleen een aantal random verhalen, zonder verdere verhaallijn.

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    3. seizoen twee heeft een twoparter geloof ik.

Er zit helaas niet echt een overkoepelend verhaal in, hoogstens jeff en britta en troy met zijn airco/plumming skills

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wow! :eek: Ik heb net deel 1 van de paintball aflevering gezien en dámn wat heeft Annie lekkere tieten zeg! Dat pakje staat 'r wel. :9 Nu deel 2.

10. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de tweede Halloween-aflevering gezien. Geniaal zombie's met ABBA op de achtergrond.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben alweer bijna bij. :+ S03E10 ben ik nu. Moet wel zeggen dat ik HIMYM toch beter vind (als je de eerste 3 seizoenen HIMYM vergelijkt met de eerste 3 van Community). Ik mis een beetje een overkoepelend verhaal, het zijn nu gewoon alleen maar random episodes. Daardoor is er niets wat je benieuwd maakt hoe het in de volgende aflevering verder gaat. Want het gaat niet verder in de volgende aflevering (behalve bij die ene 2-delige paintball episode dan).

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom vergelijk je het nou steeds met HIMYM lol. ;)
    Community is juist totaal iets anders van wat ik ooit in een andere sitcom heb gezien. En voor dat alleen is het een toffe sitcom.

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp die vergelijking ook niet. Het zijn gewoon twee totaal verschillende series. Als je een overkoepelend verhaal zoekt zijn er 200 andere series die je kunt bekijken. Community is juist zo goed omdat ze lekker kunnen experimenteren met allerlei rare thema's zoals die paintball episodes, dungeons & dragons, 8-bit, en andere wazige dingen. Juist die rariteiten maken het leuk om te kijken omdat het zo lekker absurd is. Een overkoepelend verhaal boeit me hier echt geen reet omdat er al genoeg andere dingen gebeuren.

Daarnaast zijn er genoeg verwijzingen naar eerdere episodes die het juist leuk maken om alles te volgen. Anders mis je de subtielere grappen die vaak het leukst zijn. Zelfde als Arrested Development wat zo geniaal was door alle kleine verwijzingen en terugkerende grappen.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat ze zo experimenteren vind ik ook wel gaaf, alleen die kerst aflevering, dat alles van pingu klei was, en doe 8 bit aflevering vond ik maar irritant:+

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind dat ze tot nu toe wel elk seizoen wat dezelfde afleveringen hebben. Elk seizoen een halloween aflevering, elk seizoen een kerst aflevering. Maar er zitten idd ook hele leuke bij.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat heeft iedere show. Zeker die uit Amerika. Heb ook weer The Office, Big Bang en New Girl Halloween aflevering moeten kijken vorige week.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.797
    TY! :thumbs:

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo, en toen had ik alles gezien. Nu ga ik Friends kijken.

Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ok!

Deel Deze Pagina