Dit lees ik op Twitter: Since Chevy Chase is off of Community, they should hire another actor to play Pierce, but only Abed notices.
Zou graag Nathan (oftewel Robert Sheehan) uit Misfits tussen de Community cast zien. That would be epic
Vandaag ook weer een paar afleveringen gekeken. Die met de verschillende dimensies is echt baas. Of dat ze een commercial gaan maken
Niet zo erg dat Chevy eruit is, leuke momenten had 'ie, maar hij 'maakte' voor mij niet echt een aflevering. Zolang Alison maar blijft. Alison
De writers staff van Community heeft een AMA gedaan op reddit: http://www.reddit.com/r/community/comments/181irk/we_are_the_writing_staff_of_nbcs_community_ama/ Joel Mchale doet vandaag ook een AMA, die om 20:00 begint.
Ben klein beetje benieuwd wat het gaat worden, maar buiten dat boeit het me eigenlijk niet echt meer. Kan me amper nog wat herinneren van S03, ging me op een gegeven moment echt te ver en was gewoon niet leuk meer imo. Zullen zien hoe het dit seizoen gaat, maar totaal geen probleem als het na S04 over is.