Vind m maar irritant tbh... Vond de nieuwe aflevering wel echt leuk weer! Vind de manier hoe community elke week een ander thema heeft met andere manier van produceren/filmen wel erg leuk ook.
Ik kijk het de laatste tijd ook wat meer. Die ene Dungeons & Dragons aflevering was ook echt vet gedaan.
Prachtige episode Hele aflevering met een big smile op me kop zitten kijken. Vriendin begreep er niet veel van, maar die heeft BoB dan ook nooit gezien.
Dat is seizoen 3 toch? Heb hier nu ook seizoen 1 en 2 liggen. Maar merk wel dat ik meer moeite heb om te kijken. Op TV kijk ik soms wel een episode en vind ik het meestal echt lachen. Maar nu ik ongeveer 15 episodes toch wel achter elkaar heb gezien op me PC is de chemie wat minder.
S03 ja. Tis ook gewoon onwijs lastig voor een serie als Community om fris te blijven. Tis namelijk echt een hele goede serie die echt iets unieks heeft. Die Carnivale ep van vorige week was ook geinig .
Haha jammer dat ik dan geen L&A kijker ben, heb vast wat references gemist . Maar kon me wel een goed beeld vormen, sowieso een van de betere eps van S03.
Vond seizoen 2 leuker dan seizoen 1. Nog meer gevarieerdere afleveringen en nothing can beat 2 paintball episodes. Pop Pop!