Dude die Magnitude gast vind ik echt de meest irritante kerel ever in een serie. Hatelijker dan Joffrey.
Joffrey haat je gewoon omdat de acteur erachter een geweldige rol neerzet. Poppop is gewoon lame. Loop drie afleveringen achter, ben sinds het weer bezig is helemaal mijn interesse verloren. Niet echt grappig meer, gaat werkelijk nergens meer over en begint op sommige momenten echt overdreven te worden. Wanneer gaan ze gewoon weer eens een les volgen ofzo. En wanneer komt Gus nou!
Haha die Law and Order aflevering. Professor Marshall Kane zijn quote. ""A man's gotta have a code" Dat zei Omar Little altijd van The Wire, de character die hij ook speelde. Typisch Community. Moet zeggen dat ik seizoen 3 verder wel wat minder vind. De avonturen zijn gewoon minder leuk.
Britta wordt echt te irritant Jammer dat Troy steeds meer childish wordt, in S01 en S02 was hij nog wel grappig maar hij moet niet teveel als een 12 jarig kind gaan gedragen. Chevy Chase is nog steeds baas en Allie... zucht... (L)
Ik volg seizoen 3 nu gewoon op tv. Erg leuk tot nu toe, elke dag zit ik om kwart over 7 voor de buis.
Ik weet niet of 't al bekend was maar: http://uk.ign.com/articles/2012/05/10/community-renewed-for-season-4 Yeey!
Oeh en mag ik nog even opmerken dat de laatste episode echt geniaal is Zoveel briljante momenten in één aflevering
De nieuwe. Spoiler Jeff:... So don't die. Annie: Good peptalk, Jeff. Shirley: Yeah, I used to love dying but that speech really turned me around. Heerlijke grappen zitten erin.