Goed dat je het aangeeft, had alleen 22 gedownload. Nu loop ik zeven EP's achter, fuuu. Vanavond maar weer eens proberen.
Straks maar ff 21 en 22 kijken dan. Iemand ze al gezien hier? Die game episode was in ieder geval erg tof.
Heerlijke episodes Vooral de game aflevering. Zoveel heerlijke quotes, references en zeer de moeite waard om meerder keren te kijken.
Wat een held is die vent "The same contract also gives me the same salary and title if I spend all day masturbating and playing Prototype 2. And before you ask yourself what you would do in my situation: buy Prototype 2. It’s f**king great." - Dan Harmon iig was het einde van season 3 geweldig, mocht season 4 tegenvallen dan heb ik daar geen probleem mee.
Hoe kun je nou Dan Harmon inruilen voor een stelletje randdebielen die verantwoordelijk zijn voor 'just shoot me'. Mindfuck
Yup en de amerikaanse versie van "The IT Crowd" (nooit verder gekomen dan 1 ep) en Aliens in America (check die ratings ) en Happy Family (lachtape)
Godver wat een vervelend nieuwtje... Dan Harmon had een hartstikke grote impact op de serie. Echt jammer dit.
Was te verwachten. Overigens was E20 (game) echt geweldig geniaal. Beetje zelfde idee als destijds met die kleipoppetjes wat ik echt crap vond. Enige EP die ik niet heb afgekeken van Community.