Ik had het echt totaal niet verwacht. Zeker omdat hij de show heeft gecreëerd. Ongelofelijk dat ze hem zo makkelijk af kunnen schrijven! Weet iemand nou eigenlijk waarom? Want ik heb wel gehoord over de ruzie tussen Chevy Chase en Dan Harmon, maar dat lijkt me niet de oorzaak.
Wegens vakantie nu pas wat kunnen kijken, maar damn, E20 is echt fucking awesome Toch wel een hoogtepuntje haha. Morgen maar 21 en 22 snel kijken, nu ff pitten.
Pff ik zit de kijkcijfers te kijken en er keken gewoon 4x meer mensen naar een herhaling van The Big Bang Theory () dan de epic season finale van Community Goede TV wordt nergens echt gewaardeerd dus .
Mja eens, vooral omdat TBBT 'wel oke' is, maar ik vind Community zelf een stuk leuker. Community is ook gewoon compleet anders qua humor, niet echt te vergelijken dus. Komt denk ook doordat de pilot best slecht was van Community (vond ik). Dat was de best gekeken Community aflevering ooit, maar door die eerste episode leek het net alsof het gewoon over iemand ging die z'n lul achterna zit, samen met wat matige humor. Het gaf gewoon een slecht beeld van de serie. Als ik alleen de pilot had gezien zou ik het ook niet verder willen kijken. Gelukkig was de eerste aflevering die ik had gezien die Dungeons & Dragons aflevering, die was echt epic.
Jawel, ik zag laatst nog die pillow fight episodes. Ik denk omdat ze nu helemaal bij zijn, dat ze het daarom (tijdelijk) van de zender halen.
Die laatste paar afleveringen zijn zover ik weet nog niet op tv geweest. Zullen de rechten nog wel niet hebben oid aangezien die ook wel behoorlijk recent zijn. Verder lul ik maar wat uit m'n nek, want heb geen idee hoe zoiets werkt.
Haha wat gaaf! Net ff gechecked, ziet er grappig uit. Je kan eigenlijk nog niks, alleen rondlopen en hippies plat stampen. Misschien is ie over 30 jaar wel af.
HEADS UP, HUMAN BEINGS! Season 4 premieres Friday, October 19 at 8:30/7:30c! Can’t wait to see you back at Greendale!
http://uk.ign.com/articles/2012/07/...unity-showrunners-promise-we-wont-screw-it-up Minor spoilers in de link over seizoen 4. Aantal dingen klinken echt awesome