[TV] Criminal Minds

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shcaap, 30 dec 2005.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Waar CSI gaat over hoe van de misdaad en het sporen onderzoek. Gaat criminal mids over het waarom. In deze serie spelen een aantal FBI agenten die zich richten op he psyche van de misdadiger, hoe ze denken en waarom ze de dingen doen die ze doen. Op deze manier stellen ze een profiel op van de unsub (unkown subject). ieder van de 6 agenten heeft een vlak van expertise.

De serie begint maandag 2 22:30 januarie op Veronica.
    Eerste aflevering is Extreme Agressor en gaat over een persoon die vrouwen ontvoerd en vermoord.

Eindelijk een serie over iets dat mijn interesse heeft, waarom mensen dingen doen :)

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Veronica is goed bezig de laatste tijd.

3. Celius

Celius Guest

Dit kan een serie worden waar ik heel lang naar ga kijken *)

4. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit zou wel eens wat kunnen worden, maar ik kan iig de eerste aflevering niet zien omdat ik dan in tsjechie aan het snowboarden ben:cool:

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en misschien kunnen wij ook over een aantal weken psychopaten herkennen ;)

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mwha, Ik heb het niet zo op die series like CSI enzo.

7. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ben benieuwd hoe dat afloopt, vette shotgun tegen je hoofd :9

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hem nog meer gezien en wat vond je ervan?

Ik vond dat het allemaal een beetje te snel ging, alles was in 1 keer raak. Verder was de setting wel cool, dat genie is echt lachen. Maar ik weet nog niet wat ik ervan vind..

Ik weet niet of er nog een herhaling komt, dus inhoudelijk over deze aflevering:
    Hebben ze nou alle moordenaars? Want op het laatst komt ie dan nog bij die stotterende man en laten ze Metallica horen, maar hij is dan toch precies wie ze zochten? Maar ze hadden al 2 moordenaars. Ik vond wel dat alles veel te soepel ging trouwens... Eerste de beste bewaker is de dader, die ander had geen advocaat en werkte gelijk mee. Binnen 2 seconden bij de haven en hoppa gearresteerd... Maar gaan ze volgende keer nog verder dan met die verhaal? Want die gozer met die shotgun tegen z'n kop is echt wel dood zometeen... Gelijk een lid minder in aflevering 1.... Zal wel niet... Maar ja, wat vonden jullie ervan?

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die moordenaar die stottert was van een andere moord-serie geloof ik, daar gaf hij les over in zijn klas en stond dacht ik los van die andere 2.

Maar ik geef je groot gelijk, het ging allemaal wel erg makkelijk. Ik had gehoopt op iets meer intelligentie, en realisme maarja.

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    woot, die gast van dead like me.._O_ klinkt wel spannend, ga het wel volgen denk ik. Alleen die gozer naast hem die ook in Dharma& Greg speelt vind ik een beetje een .... mwoah. ( shit, ik kijk toch niet teveel tv :9 )

het ziet er wel weer lekker standaard uit.. een baas, een hulpje, een nerd, een neger en een lekker wijf. alles zit erin.

11. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gistr ff stukje gekeken en zag er wel leuk uit, maar ik kan het niet opbrengen om series te volgen. Dat wordt dus kopen of iets anders.

daarnaast zat ik de beauty and the nerd te kijken, ook wel lachen.

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    "Why did he stutter?"

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe was ie deze keer? Heb de Slimste zitten kijken op Talpa... Is het het waard om te blijven volgen?

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    als je niet kijkt dat is jouw probleem :) als je liever kijkt wie de slimste is dan een serie die gaat over the psyche van een crimineel, dan doe je dat ;)
    en het was nog maar de tweede aflevering
    Misschien word het beter, misschien slechter je weet het niet...
    word het slechter dan heb je je tijd verspilt. word het beter dan kun je lekker roepen dat je het wel wist omdat je vanaf het begin meekeek :p

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh ja, ok.

Maar jij hebt hem gezien toch? Dan kun je toch gewoon zeggen hoe 'ie was?

Deel Deze Pagina