Tering he. Ineens wist ik weer waarom ik geen fuck aan kunst vind. /Mod Hop hop hop, met je mond in het sop. Let even op je woorden. Mijn excuses.
ACTA, SOPA, HET IS DE SCHULD VAN DE HOGUH HERUH IN DEN HAAG! BILDERBERGROEP, ZIONISTEN, VRIJMETSELAARS, ZIJ ZITTEN HIER ACHTER.
Een man die zijn lichaam na zijn dood wilde laten doordrenken met een of ander goedje, waardoor het lichaam goed bewaart blijft en dat het ergens tentoongesteld zou worden. En je zag ook een vrouw met ongeboren baby, die je dus nog in de buik zag zitten zeg maar. Snap de ophef niet echt.. of ben ik zo afgestompt?
Ik snap de ophef ook niet, aangezien Gunther zn shows al jaaaren geleden hier op TV werden uitgezonden en Bodyworlds vorig jaar ook al in Rotterdam tentoongesteld werd. Maar goed, het is nu in Amsterdam, dus dan moet het op tv natuurlijk. Ik vind het heel vet wat ie doet.
Snap nu waarom Wilders niet in dat linkse hol wil verschijnen.. Rottenberg die heel theatraal over Cohen lult een kwartier lang, maar Rutgers optreden cabaret noemt.. Felix & Mulder doen al jaren een truukje in dwdd..
Verdiende loon. Vreselijk zulke vrouwen, zeker als ze ook nog journalist zijn. Egoïstische mensen vind ik het altijd.
Ik snap het ook. Daar krioelt het immers niet van de slaafse ja-knikkers. Rutger wordt na talloze complimenten eindelijk eens, terecht, op zijn plek gezet. Meneer is even uit zijn plak en knipruimte van PowNed en zet zich direct compleet voor lul. Zijn manier van doen tegen de twee heren achter hem sloeg de plank helemaal mis. Lachwekkend. Hij had de vragen van die mannen op een normale manier moeten en kunnen beantwoorden. In plaats daarvan ging ie vol misplaatste hoogmoed de aanval in. De twee aan tafel vonden dit kleutergedrag wel iets te veel van het goede en de rest van het interview deed er in principe niet meer toe, Castricum werd als een klein schoffie behandeld, een soort Jordy van Loon. Hij heeft zichzelf i.m.o. lichtelijk de nek omgedraaid. Vreselijk media-optreden, uitgerekend van hem. Steengoede aflevering trouwens.